středa 21. ledna 2015

Love Labo: Bihada Ichizoku Hot Bath

Ehm dnešní recenze je trochu zbytečná, protože tenhle item je mimo Japan prakticky nesehnatelná věc. Jedná se o koupelovou sůl se zahřívacím efektem....eee teda asi, protože s anglickýma popiskama se toho moc dohledat nedá. Ale po vyzkoušení koupele samotné a dohledání infa v japonštině můžu říct, že to tak s nejvyšší pravděpodobností je.


Jako popravdě kdyby nebyla na obale ta kreslená sexi bábovka obklopená spoustou plamínků, tak mě vůbec nenapadlo si to koupit. Znáte to, obal prodává a to je něco co maj japonci fakt zmáklý. Stálo to asi 40Kč a nezabíralo v krosně moc místa, takže proč to nekoupit žejo.

Na stránkách lovelabo jsem se pak pokoušela dohledat o co jde a čekalo mě hezké video s tím jak se sype pytlík do vany, voda zoranžoví a pak nějaký japonský text a obrázky co patrně pytlík obsahuje. Tak jako první je to logicky sůl, jako druhý (asi aby to hřálo a bylo oranžový) to jsou papričky a jako třetí levandule. Zaplaťpánbu, že to po ní nevoní. Bytostně nesnáším vůni levandule. Pokud jsem z toho něco cítila tak hodně slabounce až neznatelně vůni růží.


Na pytlíku samotném člověk rozšifruje, že je toho 30g a má se to sýpnout do 200-250l vody, což je taková normálně velká evropská vana. Japonci to se svýma vanama musej mít nadvakrát. Nechtělo se mi napouštět celou vanu, protože jsem člověk který se vaní tak 20min maximálně. Tak jsem si to taky nechala na dvě použití.


Na obrázku vidíte, že voda je opravdu oranžová a můžete si zaobdivovat i naší koupací zlokachničku. Obvykle si dávám hodně teplou vodu, ale tak když tohle mělo být prohřívací, tak jsem si napustila takovou vlažnější a už asi po pěti minutách se nestačila divit. Fakt mi bylo teplo až vedro. Po 15ti minutách mě to ve vaně už zoufale nebavilo a bylo mi vedro, takže jsem pokus zdárně ukončila a vylezla. Jenže to tak nějak nebyl konec. Ono mě bylo vedro ještě asi dalších pět hodin než jsem šla konečně spát.

Ačkoliv moc nemám ráda věci do vany a nejvíc si užiju čistou vodu, tak tohle mě mile překvapilo. Jsem člověk se špatným prokrvováním a v zimě trpím. Tohle by se mi hodilo používat častěji. Kdyby jste měl někdo nějaký tip na podobnou vychytávku, která se u nás prodává, tak mi to napište.

8 komentářů:

  1. ježiš to je boží. ze začátku jsem si říkala, že nasypeš to horké vany a ono tě to asi pak uvaří... takže ono to tak nějak asi fakt je, ale zase ke konci mi došlo, že do zimy to musí být super vychytávka, hlavně když je někomu fakt zima.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky bych ocenila tip na podobnou vychytávku, co lze sehnat v našich luzích a hájích :) zvlášť poslední dny jsem furt promrzlá a tohle by vážně bodlo :)) navíc mám voňavé koupele hrozně ráda :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tohle by se mi opravdu hodilo! Sice si vanu napouštím dvakrát do roka, ale i tak. Vzhledem k tomu, že jsem na tom v zimně ohledně prokrvování a udržování končetin nezmrzlých hodně špatně, a to i v noci... Jenom škoda že to tady neseženu :( Mohla bych se zeptat, v jakém typu obchodu jsi to sehnala? Kamarádka totiž pojede do Japonska sudovat a přemýšlím, že bych ji přinutila k menšímu nákupu kosmetiky a pod. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To už si bohužel nepamatuju. Buď Matsumoto Kiyoshi, který jsou v podstatě na každým rohu nebo v Yodobashi Cameře v Tokyu nebo v Don Quijote. Jen se docela dost bojím jestli to kamarádka v té velké záplavě zboží dokáže najít. Možná by bylo jednoduší kdyby našla nějaký eshop a objednala si to a pak ti to přeposlala

      Vymazat
  4. Ježiši to bych fakt ocenila teď v Koreji, ale jak na potvoru mám akorát sprchu >.< Možná bych si mohla alespoň máčet nohy v lavoru =D Nevím teda jestli je šance, že to dováží do Koreje, maximálně tak možná Art Box :/

    OdpovědětVymazat
  5. Hmm, tož to by se mi taky hodilo. Pěkná trefa, náhodně si něco takového přivézt. Když vidíš v komentářích podobné ohlasy, nemáš pomalu chuť si rozjet byznys s prohřívacími koupelemi? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmmm že bych přivezla zásobu až se mi zas někdy povede jet do japanu? Zní jako plán, ale prostě chci věřit tomu že u nás taky něco takovýho existuje.

      Vymazat
    2. Zatím jsem na nic podobného nenarazila... A dneska jsem po dlouhém stání venku byla zmrzlá jako sobolí trus, sakra by se hodila....

      Katka

      Vymazat