pondělí 26. ledna 2015

Nature Republic: Magic Remover Facial Tissue

Ubrousky co jsem si pořizovala na cvičení, protože kdo má s sebou tahat komplet odličování. Tohle je levná, pohodlná a hlavně kompaktní cesta jak ze sebe sundat makeup. Proč jsem si je pořídila, pochopíte hned jak vám řeknu cenu. Stály mě 38kč a je jich tam 15 kousků.


Ubrousky jsou opravdu hodně velké což je super. V pohodě mi překryjí obě dlaně. Bohužel kamenem úrazu je odličovací schopnost. Mohli by být o dost vlhčí a mé megaodolné linky a řasenku mají fakt problém sundat, takže nastává poněkud nepříjemná drbací fáze kdy to beru spíš silou než odličovací schopností ubrousku.

Pokud se třeba líčíte nějak minimálně, mohla by to pro vás být celkem dobrá varianta, ale rozhodně znám i lepší, takže netřeba utrácet za tohle. Navíc na obrázku je heřmánek a i když nevím v jakém podílu tam má být zastoupený, tak ho tam necítím ani omylem. Vůně ubrousků samotných je taková neutrální. Neurazí, nenadchne.

Ani zavírání není žádný zázrak a jak už je zvykem u takových jednoduchých lepítek, časem se trochu ochodí, už tolik nedrží a ubrousky zbytečně vysychají. Znovu tenhle "zázrak" rozhodně kupovat nebudu, ale tak těch pár korun mě fakt nemrzí.

4 komentáře:

  1. Ale obal to má pekný, to sa musí nechať :D

    OdpovědětVymazat
  2. Koukala jsem na ně, ale pak je nevzala - ještě že tak =D

    OdpovědětVymazat
  3. Ja jsem jeste nikdy nenarazila na dobry vlhceny ubrousky. Podle me fakt dobre odlicujici co by nedrazdili oci a vysli ekonomicky fajn neexistujou :D Btw, nebudes nahodou na Pragoffestu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu na Pragoffestu v pátek a v sobotu. Jen na sobě budu možná mít cosplay. Takže nehledej růžový vlasy, ale žluto červený někde poblíž linie s My little pony nebo v buFFetu

      Vymazat