sobota 10. ledna 2015

Opožděné vánoce potřetí

Nečekaně mi dorazili dva balíčky současně. Jeden který jsem vůbec nečekala, byl od Vity a druhý, který jsem čekala až o hodně později. Měla jsem takovou radost, že mi to nedá a musím se projevit veřejně.


Od Vity mi přišla hromádka plná úžasných věcí s Choo Choo Cat, kterou mám moc ráda a jako by to nestačilo, udělala mi radost i dvěma plátýnkovýma maskama a podložkou pod hrneček s makronkama, která mi způsobuje neustálou chuť na něco sladkého.

Druhý balíček byl z Lady V London, kde aktuálně probíhají slevy. Nádherným retro šatům zlevněným z 50£ na 20£ by odolal málokdo. Popravdě za tyhle prachy sotva koupíte látku, natož aby se s tím pak někdo šil. Celkový obrázek šatů na mě zatím nemám a tak doufám, že se spokojíte jen s tím co je na pozadí fotky. Jedny květované a jedny šaty s cupcakama mi budou doufám věrně sloužit pěkných pár let.

Díky za pozornost a klidně se v komentářích pochlubte co v poslední době udělalo radost vám, případně jestli jsem vás nalákala si taky objednat nějaké šaty ve slevě.

5 komentářů:

  1. Ja má diár od Choo Choo Cat, mini diary! Už tretí rok, lebo ich strašne ľúbim, majú šikovnú veľkosť a sú prosto rozkošné! A tento rok majú tvrdý obal! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A objednáváš z ebay nebo máš nějaké oblíbené stránky odkud nakupuješ?

      Vymazat
  2. Nad nákupem z Lady V London jsem taky uvažovala, akorát teď musím šetřit :D ale pořád mě to láká, stále tam mají dvoje šaty v mé velikosti :) musím to ještě nějak zvážit!

    OdpovědětVymazat
  3. Hehe, on je taky balíček půl roku opožděný, než se bavit s poštou v Koreji a ve Švédsku, tak jsem ho radši dovezla až do Prahy =D Jinak už jsem zase zpátky v Koreji a v únoru letím do Portugalska, tak můžu fungovat jako shopping service (a poslat to pak z tý Evropy) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bych si nedovolila tě takhle zneužívat. Navíc to vypadá že jsem nakazila kamaráda láskou k Etude House AC Clinic čistící pěně, takže mám konečně někoho s kým se podělím o poštovný.
      Občas tiše závidím když někde zahlédnu že k nákupu 101 Play Pencil bylo pouzdro nebo že na krámech měli žehličku na vlasy nebo zahřívátko na nohy, ale to je tak víceméně všechno co mě štve.

      Vymazat