úterý 18. února 2014

Etude House: Sweet Recipe Cupcake All Over Color

K multifunkční kosmetice jsem nikdy moc důvěry neměla. A dobře jsem dělala. Jenže Etude House má extrémně rozkošná balení a když vydával řadu Sweet Recipe, bylo jasné že nejedna peněženka zůstane prázdná.


Bohužel ten můj došel malinko poškozený. Nevím jestli se to stalo po cestě nebo se ho pošta pokoušela nějak vehementněji doručit do schránky, každopádně je na víčku trochu promáčklý. Ještě, že je to solidní plech. Kdyby to byl plast, tak mám asi po parádě úplně.

No ale uznejte, že to balení je naprosto fantastické. Plastovou krabičku jsem si musela schovat. Sice nevím co s ní budu dělat, možná do ní jednou někomu vyrobím nějaký dáreček. Nejvíc mě dostává ten malinký cupcake nahoře.


Aby jste mi věřili, že je to fakt multifunkční, našla jsem vám obrázek. Dá se to namazat na pusu, oko nebo tvář. Teda tvrdí výrobce. Mě se to na oku slilo do čáry snad během hodiny. Na rtech to působí blbě, protože tak krémové jako na obrázku to fakt není. Takže cupcake používám jako tvářenku a tam jsem s ním konečně spokojená. Jen se musí poctivě rozmazat.

Mám odstín PK002 Strawberry chiffon cake, protože mi přišel tak nějak nejvíc použitelný. Docela i voní po těch jahodách. Sice chemických, ale voní. Tuhost má asi jako tvrdší jelení lůj, ale fakt není třeba ho nabírat nějak víc. Stačí v nádobce jemně zakroužit prstem a člověk toho nabere tak akorát.

Velká nevýhoda nabírání prstem je, že máte potom špinavý prst a musíte to někam otřít. Druhá a o něco víc nervy drásající nevýhoda je, že se vám do cupcaku prostě dostane bordel. Nějaký ten chloupek nebo prach. I kdyby jste si předtím nastokrát umyli ruce, dřív nebo později se tam něco dostane a to člověka prostě rozčiluje když jsou v té krémové konzistenci zapadaný chlupy co nejdou ven (což je důvod proč tu není fotka otevřeného cupcaku - nechci vás vyděsit chlupatou kosmetikou).

Takže ač je Etude House: Sweet Recipe Cupcake All Over Color fakt hezký, znovu už si ho nepořídím. Spíš popřemýšlím o jeho sestřičce Cupcake Eyes, což je duo stínů v podobné krabičce.

Žádné komentáře:

Okomentovat