neděle 16. února 2014

Minirecenze: Nákupy v Drážďanech

Tak jsem si zas jednou řekla, že dám šanci evropské kosmetice. Spojila jsem příjemné s užitečným a na výletě do Drážďan jsem koupila pár věcí co se u nás špatně shánějí a nebo se neprodávají vůbec. Nákup proběhl v obyčejné drogérii a Douglasu. Je pravda, že téměř nic z toho se nedá nazvat vyloženě roztomilým a hezkým, ale když se přimhouří očičko tak to snad projde.


Z leva do prava:
2x  šampón Shauma: Mint Fresh
Got2b: Styling Oil Oh-la-la
Soap and Glory: Clean On Me - Moisture Shower Gel
Soap and Glory: The Righteous Butter
Anatomicals: mýdlo na ruce Grapefruit and mandarin

Shauma Mint šampón jsme kdysi sehnali u nás v Makru a od té doby jsem ho nikde neviděla. V Německu jsem na něj narazila a vzala hned dvě velké lahve, protože ta vůně a struktura vlasů po umytí je prostě skvělá.

O stylingovém oleji od got2b z řady Ol-la-la jsem slyšela hlavně chválu na to jak voní. A musím říct, že fakt jo, lituju že jsem si nekoupila dva. Nestylinguje nijak brutálně, ale pro suché vlasy je to příjemnější než cokoliv jiného. Podle popisu obsahuje arganový olej a vlasy po něm nejsou zmaštěné, jen hezky hladké.

Soap and Glory se mi líbil hlavně názvem. Po vyzkoušení bych chápala ten soap, ale nechápu tu glory. Ani na krámě mi žádný přípravek nevoněl a jsem ráda že jsem vzala jen dva vzorky za necelý 4 eura. Koupit si to za plnou cenu tak mě asi trefí šlak. Třeba Sugar Body Scrub, na kterou jsem původně měla spadeno, smrděla jako když smícháte hnědý cukr, pivo a necháte to 14 dní někde hnít.
To co jsem si pořídila, tedy mýdlo a krém mělo taky hodně silnou a mě nepříliš příjemnou parfemaci. Po rozetření na kůži se to u krému vehementně zlepšilo, ale pořád to byla až moc silná vůně co by bez většího snažení i vola porazila. Mýdlo se vlastně po namydlení taky zlepšilo, až jsem si začala říkat, že to není tak zlé....a pak se mi dostalo do oka a pálilo ještě deset minut po vymytí. Ale abych jen nehaněla, tak musím uznat, že po obou přípravcích jsem měla hezky hladkou pleť.

Anatomicals mě zaujalo trochu netradičními obaly. Velké písmo přes celou lahvičku mělo něco do sebe. Mýdlo na ruce bylo ve slevě a název Grapefruit and mandarin zněl docela chutně. Po vyzkoušení bych to přejmenovala na Rape fruit and mandarin, protože to co na tom nebohém ovoci spáchali se jinak nazvat nedá. Smrdí to jako Jar. No nic tak tohle už si taky nekoupím.

Dva dobrý produkty a dva špatný. No když budu optimistická, tak si můžu schovat ty celkem hezky vypadající obaly od Soap and Glory věcí a použít je na cestování. Takže vlastně dva a kousek dobrých produktů. Než si zas koupím něco evropského (na co budu číst pozitivní recenze) tak si to dvakrát rozmyslím.

Žádné komentáře:

Okomentovat