čtvrtek 20. února 2014

Skinfood: Milky Rose - kolekce pro jaro 2014

Co nás čeká a nemine od Skinfood pro letošní jaro? No budou to překvapivě kytky. Konkrétně růže. Kolekce plná růží není úplně nezajímavá. Je to víc ženské než hravé, ale celkem se mi kolekce líbí.


Jako první bych zmínila Rose Essence: Soft Cream Blusher, což je šest odstínů korálových a růžových tvářenek. Fakt se mi ty obaly s růžema líbí. Asi sem dospěla nebo co. Akorát to nanášení prstama na obrázku se mi moc nelíbí. Člověk je pak zasviněnej a tvářenka chlupatá.


Druhý na řadě je Vita Color Lip Lacquer s hodně zajímavým systémem barvení. Přiznám se že to vidím prvně. Vypadá to, že nahoře je štěteček, dole se pumpne a na štětečku se objeví barva. Barvy mi přijdou hodně podobné a to tak moc, že mám pocit, že kdyby udělali jen dva odstíny (víc a míň růžový), že se nic nestane.


Nesmí chybět laky na nehty Skinfood: Nail Vita Alpha . Pro mě teda nic moc barvy. Mám raději výraznější a hlavně tmavší.


A jak už se to pomalu stává zvykem, když se vydají laky na nehty, musí se vydat i nálepky na nehty. Takže jedny s růžema na konce nehtů a druhé s různě velkýma nalepovacíma růžičkama.


Předposlední tu je Rose Essence - Makeup Fixer. O nějakém už dlouho přemýšlím. Tedy né že bych to tak moc potřebovala, makeup mi drží slušně, ale prostě jsem zvídavá a chtěla bych to zkusit jestli se dá ještě něco ve výdrži zlepšit. Jak dlouho vlastně vydrží makeup vám? Mě v pohodě přežije den a následný spánek (když někde vytuhnu bez odlíčení), teda s tím že se mi mastí pleť takže stačí jen decentní úprava a vypadám zas dobře.


A poslední jak asi správně tipujete (protože to taky nesmí v takhle velký kolekci chybět) je Rose Shake - Makeup Remover. I když to na obrázku není vidět, tak je dvousložkový a musí se protřepat před použitím.


Tolik k růžové kolekci. Zaujala vás? Líbí se vám? Koupíte si něco z ní?

2 komentáře:

  1. Ty obaly jsou překrásné, další věci, co by si člověk pořídil klidně jen kvůli designu, ale nemohu si nevybavit: http://1url.cz/ml4X :D

    OdpovědětVymazat
  2. Design kolekce se mi libi hodne, ta rtenka vypada dost zajimave a kez by vsechny odlicovace byly takhle roztomile. Tne fixator makeupu by me taky zajimal, mne se posune tak maximalne korektor pod ocima, ale pokud by to pomohlo, tak proc ne...

    OdpovědětVymazat