úterý 28. ledna 2014

Jak jsem se zamilovala do Secret Key: Secretkiss Twinkle Gel Pencil Liner (Rose Edition)

Vždycky když jsem někde zahlédla kovovou krabičku s pěkným obrázkem a sadou malých tužek na oči, tak se mi svíralo srdíčko a já se utěšovala že jednou možná si něco takového taky pořídím. A pak přišla chvíle kdy jsem narazila na růžovou kovovou krabičku s potiskem kytek a uvnitř byli celkem hezké barvy. Následovaly hluboké rozmluvy s mým svědomím, protože nedávno jsem něco objednávala a nemůžu pořád jen utrácet. Ale ty barvy byly vážně pěkné a už nějakou dobu jsem přemýšlela, že dám šanci gelovým tužkám a tyhle se navíc jevili i značně voděodolné. I když moc infa se mi o nich dohledat nepodařilo. Stránky Secret Key jsou v korejštině a po přepnutí do angličtiny je tam asi tak desetina obsahu. Naštěstí jsem strašně dobrá a umím dekryptovat obrázky a těch je na Secret Key stránkách docela dost.


Takže za prvé, tužky jsou gelové. To už říká název. Za druhé, odolaj vodě a nerozmažou se. To ukazuje i propagační video.....i když, kdyby každé propagační video nebo reklama byly pravdivé, tak žijeme ve sluníčkovém světě. Naštěstí to video nekecá.


Za třetí, bohužel tužky nejsou vysunovací, ale ořezávají se. Bývá s nima dodáváno spešl ořezávátko, které jsem bohužel nedostala. Takže si teď ničím svá ořezávátka ze školních let na těch plastových tužkách. Jo fakt je to plast, fakt se ořezává, naštěstí je měkkej a taky kurevsky elektrostatickej, takže ho pak máte přilepený na prstě a pokoušíte se ho marně shodit dolu.

Tužky maj na délku nějakých 11cm, s víčkem. Bez něj už to taková sláva není - 9,5cm. A ubývaji rychleji než by se mi líbilo. Ale zas mě může těšit, že na ofiko stránkách jsou asi za 16$ a já je měla z ebaye za 14,5$.


Barvy jsou fakt skvělé, syté a trochu se třpytkama. Řekla jsem si, že nebudu trapně dávat jen obrázek krabičky, ale ukážu jak vypadají tužky na kůži. No fotit venku v týhle kose asi nebyl dobrej nápad, na fotce sice nějaký barvy vidíte, ale hlavně je tam vidět moje husí kůže.


Jsem trochu chlap a netuším proč se pořád musí vymýšlet speciální jména pro barvy. Takže za mě je to z leva do prava černá, hnědá, světle růžová, fialová, zlatá. Za Secret Key a jiné ženy je to Deep Black, Choco Brown, Fever Peach, Star Purple, Glam Gold.

Kreslí se s nima dobře, akorát hrozně rychle přijdou o špičku a dělají spíš silnější čáry (viz fialová a hnědá). Nikdy nebudou tak precizně přesné jako fixa nebo gelové linky, přesto jsou dobré třeba na spodní část oka nebo jednoduché líčení kdy pečete na detaily.

Slovo závěrem: Tyhle tužky mě přesvědčili, že gelovky nemusejí být až tak špatné a časem si klidně pořídím nějaké další. Asi né už žádnou předraženou miniedici (pokud nebude mít super roztomilé balení), ale pokud bude někde nějaká barevně zajímavá gelová tužka, tak do ní půjdu.

P.S. Při smývání jsem to drbala snad dvě minuty než mi to slezlo z ruky. Takže opravdu jsou hodně vodě a mýdlu odolné.

1 komentář:

  1. Tak to je poprvé, co vidím gelové tužky - i když to ořezávání by mě pěkně štvalo. A to balení je fakt roztomilé. <3

    OdpovědětVymazat