středa 29. ledna 2014

Ujetý Inglot nákup

Poslední dobou mám hroznou chuť být namalovaná hodně výrazně nebo nějakým šokujícím způsobem. Ideálně bych si na tuhle náladu objednala půlku výrobků od Lime Crime nebo něco od Sugar Pill (kterým fungují stránky snad jednou do roka). Jenže ani jedna ze značek není úplně levná. Takže si to tak jednou štráduju po obchodním centru Chodov a mé očičko padne na Inglot. Hm hnusné, hranaté a černé obaly, nic pro mě. Jenže mají slevy a tak se teda dojdu podívat co tam maj.

Světe div se narazila jsem na barevné rtěnky. Roztomilý Lime Crime s jednorožcem na obalu to není, ale tak vyzkoušet to můžu. Klasické rtěnky v tyčince měli v modré barvě a hned pěti odstínech. Od světlé šmoulí modři po tmavě modročernou. Po chvíli jsem si vybrala odstín 289 a šla se mrknout na paletkové rtěnky. Tam vyhrála tyrkysová (Asi. Znáte mě a pojmenovávání barev, jsem trochu chlap).


Na fotce vtipně vypadá paletková rtěnka světlejší a normální rtěnka tmavší než je. No stane se. Odzkoušené už mám obě. Modrou můžu v klidu pochválit. Drží docela pěkně i s občasným jídlem a pitím. Po třech hodinách už, ale byla dost otřená ze středu rtů. U takhle brutální rtěnky to holt bude chtít opravdu hlídat a doplňovat.

Tyrkysová mě celkem zklamala. Čekala jsem podobnou výdrž jako u modré, ale v podstatě je to spíš hračka pro vizážisty. Namaluj, vyfoť, otři dolu. Moc nedrží. Asi to bude tou hodně krémovou konzistencí. Stačí si trochu víc promnout rty a už se nerovnoměrně shrnuje.

Když budou mít zas slevy a třeba ještě nějaké klasické rtěnky v ujeté barvě tak do nich možná půjdu, ale mnohem pravděpodobněji si našetřím na Lime Crime.

1 komentář:

  1. Musím se přiznat, že ty barevné rtěnky mě poslední dobou začaly také lákat :-O :-)!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat