sobota 11. ledna 2014

Vánoční dárečky a opomenuté věci

Konečně je mi lépe a dostala jsem se k šaškování na balkóně a focení toho co jsem dostala. Teda není tam úplně všechno. Nějaká nezajímavá mýdla a šampony chybí. Taky trio růžových kapesníků a hora jídla. Trochu mě překvapilo, že jsem letos nedostala naprosto žádné ponožky. Dar který jsme snad všichni jako malí nenáviděli a v dospělosti ho vyžadujeme protože už je to taková hezká tradice. Mimochodem závidím japoncům jejich výběr ponožek a specializované ponožkové krámy s hromadou ponožek obrázkových, kraječkových, květovaných, decentních i řvavých. Asi na ně udělám někdy nájezd až tam pojedu.

Takže fotka. A protože upřímně nesnáším když někdo dá fotku skvělých věcí a nenapíše odkud jsou, pokusím se víceméně odhadnout kde to moji obdarovatelé splašili.


Začneme v levo vzadu, tam se krčí celkem příjemné mýdlo se třpytkama a tváří se jako vánoční koule. Podle vzhledu tipuju Douglas. Odtamtud vlastně jsou i Hello Kitty a Monster High věci. Třeba ta Hello Kitty v plastové krabičce. To je mýdlo s figurkou a voní tak hezky žvýkačkově sladce. Stejně voní i pěna do koupele v té velké Hello Kitty. Tu malinkou v popředí jsem ještě nezkoušela.
Vynechala jsem velkou figurku anime slečny (dárek od kamaráda). Netuším kde jí sehnal, ale ty detaily jsou úžasný. Jsem prasák a pořád jí koukám na prsa a zadek a obdivuju velikost a kresbu.
Poník byl v setu s panenkou co vidíte víc vpravo. Jde o princeznu Celestii z My Little Pony: Friendship is Magic. V létě jsem totiž jela na Festival Fantazie a jen tak z legrace si udělala její cosplay (respektive jejího alter ega Molestie), no a sednul ke mě tak skvěle, že jsem si jí zamilovala a teď už ani jinou postavu snad dělat nemůžu. Panenku seženete běžně v hračkářství.
Lebka Lucy je z etsy. Je naprosto skvělá protože se na ní dá psát křídou a už se těším až si na ní napíšu nákupní seznam a báby v Bille se zvencnou.
Moc není vidět za lebkou vykukující krabička od vůně Christina Aguilera, kterou mi darovali rodiče spolu s hromadou mýdel a šampónů. Nevěřila bych tomu, ale trefili se a voní mi to hezky a decentně.
Monster High velikánská flaška s pumpičkou a je plná nádherně vonícího mýdla. Ta malá růžová věc v popředí je lebčička s culíčkama a taky je v ní mýdlo. Sice trochu jiné, ale jako verze na cesty dobré. Made in Douglas.
Už zbývá jen červená koulička s pěnou od Avonu. Voní hezky, jen pěna rychle mizí. Taky dárek od rodičů.
To je k vánocům tak nějak všechno a teď se můžeme vrhnout na resty z minulého roku.

Jeden z obrázků, který vyšel někdy minulý rok na podzim a ke kterému nemělo cenu psát samostatný článek, byla kolekce Majolica Majorca řasenek za 10 let. Jako fakt vypadaj luxusně a jsem jejich fanda, jenom kdyby se líp odličovali.


Mám ráda medvídka Rilakkumu a zjistila jsem, že brzy vyjde 3D puzzle. Strašně se mi líbi a jen těžko se smiřuju s faktem, že ho asi nikdy mít nebudu. Cena 1500 jenů není ani moc ani málo. No jo prostě by se to tu asi neprodalo tak se to sem nevozí. Nenávidím tenhle argument.


Myslím, že mi uniklo i pár novinek z kosmetiky. Letmo jsem zahlédla, že Etude House už zase plaší a na valentýna plánuje vydat Chocolate Kiss Collection. Jsem zvědavá jestli to bude stát za to.

9 komentářů:

  1. Ty dárky pohromadě vypadají úžasně barevně =3 A to s tou lebkou by mě ani nikdy nenapadlo, ale nápad je to skvělý =D

    A přeji opožděně Šťastný Nový rok! =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za přání, samozřejmě ho hned posílám zpátky.
      Musím říct, že barvy mám ráda i když je né vždy nosím a často upřednostňuji černou. Jsem hračička a barevné příšerkopanenky Monster High nebo poníky prostě miluju. Hello Kitty je pro mě taková nesmrtelná klasika i když mě mrzí, že se stává častým používáním kýčem nebo zárukou že se jinak neprodejná věc prodá. Co se týče těch lebek, tak mě naprosto odzbrojuje to, že se vyrábějí v barvách. Strašně toužím po dalších v růžové, zelené, modré a jiných barvách. Možná to někomu přijde morbidní, jenže já jsem tak trochu goth žena a je to pro mě nejen hezká dekorace, ale i kus historie. Přála bych si mít poličku s lebkama které dají dohromady vývojový strom lidstva i se zaniklými větvemi. V tom jsem trochu ovlivněna mým mužem, vystudovaným antropologem, který umí nádherně vyprávět o té či oné lebce.

      Vymazat
  2. Aww such cute presents! I love my my little pony and hello kitty stuff ^_^

    www.Piixel.nl

    OdpovědětVymazat
  3. (Hehe, já dostala ponožek hromádku, dokonce i jedny velmi roztomilé od kamarádek. U mě je akorát problém, že je mi je potom líto nosit :D)
    Krásné dárky jsi dostala, lebka Lucy je naprosto perfektní!

    OdpovědětVymazat
  4. Musim rict, ze vsechny darecky jsou neuveritelne über cute. A strasne moc by me zajimalo, jak asi vypada cosplay Celeste :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá vlastně pokaždé trochu jinak. Mám něco čemu říkám odlehčená forma a co zahrnuje v podstatě kraťasy, triko, paruku a různé variace doplňků, to používám hlavně na Molestii. Pak mám něco co by se dalo nazvat plnou zbrojí. To obsahuje spodní triko, korzet, vrchní triko, halenku, punčocháče, návleky na nohy a ruce, sukni, pásek s obalem na pásek a kapsičkou, mašli, závoj, boty s 15cm platformou, korunu, roh, paruku, uši, náhrdelník. Plánuji dovyrobit ještě nátepníky. Obyčejně se do téhle plné zbroje oblékám min 30min a potřebuju cizí pomoc.

      Vymazat
    2. Klobouk dolu, at zije kreativita.

      Vymazat
  5. Taky fandím roztomilým obalům na všechno, když jsem viděla v Monoprix před Vánoci sprchové gely v balení panenky kokeshi, vyžebrala jsem jeden jako dárek, i když ten gel fakt voní nepříjemně. =D Takhle pohromadě na obrázku to všechno vypadá krásně duhově. (〃・ω・〃)
    A ta kolekce řasenek a 3D puzzle by byly super!

    OdpovědětVymazat