pátek 17. ledna 2014

Roztomilost jménem Dust Plug aneb ucpi díru

To si jednou takhle pár chytrých managerských hlav sedlo a zamyslelo se jaká zbytečnost by se dala lidem prodat. A ejhle napadlo je, že by mohli prodávat něco čím člověk ucpe díru v přístroji, aby mu tam nepadal bordel a nezanášela se.

Nejrozšířenější je tedy Dust Plug do díry na sluchátka, ale najdou se i nějaký spešl pro iphonisty na ty jejich divnodíry na napájení. Představivosti se meze nekladou a tak vznikají různé varianty Dust Plugů se zvířátkovými motivy, rostliny, sushi a jiná jídla, módní Dust Plugy se spoustou kamínků a třpytek, mašličky, ouška, nožičky (to pro ty iphonisty aby jim stál.....tedy mobil) a přívěškové Dust Plugy.

A jelikož jsem k vánocům dostala nový mobil, bylo třeba najít i nějaký hezký ucpávač děr. Velkým kritériem byla i cena, jelikož se mi prostě nechce dát 200Kč za takovou hloupost. Nakonec jsem vybrala dva různé. Jeden přívěškový, který mi zatím nedorazil, takže mám jen ilustrační foto z ebay a jeden nynyny s čivavkama a ten už tu mám.


Jsem teda docela napnutá až tenhle méďa dorazí. Čínská kvalita bude jistě velmi očividná, zvlášť když cena byla 38Kč. Sice je mi líto vykořisťovaných dělníků, ale u nás by tohle stálo vážně ty dvě stovky, které za to ochotná dát nejsem.


Milované čivavky. Z nějakého důvodu mají kolík trochu delší. Možná to je kuli iphonistům. Původně jsou pro ně a jelikož musí být spešl ve všech ohledech, tak maj asi i hlubší díry. Cena na ebay 90Kč.

Nakonec tu mám můj první Dust Plug, zakoupený ještě v Japonsku (viz článek), tenkrát jsem na to čučela jak vyvoraná myš a říkala si co to je za kravinu. Samozřejmě to nemůže být nic jiného než sova. To bíle šlehačkové a zdobené je můj první pokus o decoden na Nintendo 3DS. O tom možná podrobněji jindy.



Tím se nám dnešní místy trochu dvojsmyslný článek chýlí ke konci a já doufám, že i vy si brzy ucpete své díry. Ebay je nekonečný, štěstí hledačů pokladů vás bude provázet.

7 komentářů:

  1. Já jsem přemýšlela, že si koupím "omikuji monster", které prodávají v Claire's, protože se tím dá zároveň očistit display, ale taky váhám, kvůli ceně.
    Uvítala bych nějaký tutorial na tu "šlehačku", už jsem nějaké viděla, ale nechce se mi věci na to objednávat z eBay, tak by mě zajímalo, jestli se dají sehnat i u nás v obchodech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Claires mám i nemám ráda. Věci se mi tam hodně líbí, ale na spoustu z nich jsem narazila za zlomek ceny na ebay nebo aliexpressu
      Návod na šlehačku je v podstatě jednoduchý. Prostě koupíš někde v OBI silikon kterým se silikonují koupelny, naneseš ho na věc kterou dekoruješ a zapícháš do něj to čím to dekoruješ. U nás jsem po ničem ani nepátrala, na ebay je toho dost a za rozumný částky. Něco je i na etsy nebo aliexpressu. Asi se vyplatí nechat si poslat nějaký mixy. Možná že u nás by se dalo něco sehnat v nějakých nehtařských potřebách(jestli něco takovýho je). Občas vídám hrůzně nazdobený nehty s nalepenýma serepetičkama. Akorát počítej, že ten silikon hodně lepí a nejde dolu. Takže jestli na zdobení budeš používat zdobítko na dorty, tak se s ním rozluč. I po zaschnutí je trochu lepivej, asi tolik aby se na něj chytal prach. Tedy alespoň ten můj to dělá.

      Vymazat
  2. Ja mám tiež nový telefón, no na ebayi som zatiaľ kupovala len nové kryty (a experimentálne aj batériu, dúfam, že to nevybuchne :D - až taký nový telefón zasa nie je, mám ho po bratovi :D), presne na TOTO som zabudla, záľudný prach! Ide sa kutrať ebay! :P

    OdpovědětVymazat
  3. Ten nadpis mě pobavil =D A dust plugy jsem ze začátku nechtěla, jelikož dříve jsem měla non-stop zapojené sluchátka, ale poslední dobou už tolik při cestě neposlouchám, tak si asi nějaké pořídím =)
    Reni: Ta "šlehačka" je obyčejný bílý silikon =) Nejlepší je pořídit si silikon v tubě a na to dát ten "nástavec" od šlehačky a pak jedeš podle fantazie =)

    OdpovědětVymazat
  4. Pro mě by byl dust-plug asi docela zbytečná věc, protože stále chodím se sluchátky v uších, navíc se obávám, že bych ho tak zhruba do týdne ztratila ^^' Pamatuju si ze střední školy jakousi povídku o naprosto zbytečných věcech, například o zavazítku do auta, pokud v něm má člověk příliš místa (ale ani zaboha si ne a ne vzpomenout na autora či název, chjo) a vlastně mi připadá, že by se do té literární legrace skvěle hodily i dust-plugy. Ale zase jsou alespoň roztomilé, to ne, že ne! :) No, na co všechno lidi nepřijdou :3

    Šlehačkový decoden bych moc ráda viděla celý, vypadá opravdu krásně~

    OdpovědětVymazat
  5. Netušila jsem, že něco podobného existuje! :-D to asi ke svému jabkovému telefonu potřebuju, protože je to ukrutně roztomilé! :-))
    Bebe

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, ty jsem si chtěla pořídit ve stavu polotovaru (tzn. si na ně člověk může pověsit co chce), ale už jsem nenašla nic k tomu, aby se mi vyplatilo platit poštovné - ale na eBay jsem je ještě nelovila, asi se mrknu :)

    OdpovědětVymazat