úterý 7. ledna 2014

Kracie Naive Natural Deep Cleansing Oil

Tak jsem zase nemocná. Plánovala jsem si jak udělám hezký povánoční post o dárečcích co jsem dostala, ale upřímně nemám sílu poskakovat na balkóně a pokoušet se to nafotit. Možná někdy opožděně. Bez povídání o Hello Kitty pěně do koupele a mýdlu to snad chvilku vydržíte.

Bez čeho to ale vydržet nejde, je Natural Deep Cleansing Oil od Kracie Naive. Se slovem Kracie mám spojené hlavně japonské jedlé blbosti typu "udělej si sám". Nevím jak to lépe popsat takže asi lepší bude hodit sem video.


Z odličovacího oleje si nic tak cool jako mini sushi asi neuplácáte, ale to nevadí protože má jiné naprosto skvělé vlastnosti. Tak předně je to olej a to znamená, že odlíčí cokoliv. A když říkám cokoliv, myslím cokoliv. Nejhorší věcí na odličování co mám je Majolica Majorca řasenka a i tu jsem s ním bez větších problémů sundala.


Je mi trochu záhadou proč má v názvu Deep Cleansing. Tedy Cleansing chápu, ale ne ten Deep. Olej vám fakt pleť hluboce nevyčistí, jen jí skvěle odlíčí. Mimochodem vyrábí se ještě v pomerančové variantě. Já dala na poprvé přednost olivové jen proto, že se mi víc líbilo zelené balení.

Vůni jako takovou olej vlastně nemá. Asi bude super pro lidi s citlivou pletí. Dá se buď jen tak nalít do dlaně a rozmazat po obličeji nebo nalít na vatový tampónek a odlíčit se poctivě. Jelikož jsem líná, praktikuji první variantu. Akorát když se olej dostane do oka tak pak má člověk zamlžené vidění než ho vypláchne. Nepálí, nevadí, jen mlží.

Pokud neumíte japonsky, tak si složení nepřečtete. Jediné co se dá na zadní straně dekódovat je 170ml a Made in Japan. Olej bohužel ubývá rychleji než by si člověk přál. Na ebay je momentálně nejlevnější za 200Kč a to není úplně málo když si za ty samé peníze můžu koupit dvě Missha Cleansing Foam a ty mi vydrží o dost déle než tohle. Jenže zas neodlíčí tu řasenku. Takže olej si poctivě syslím a používám vyjimečně.

Shrnutí a pocity: můj popis je úplně na pytel, prostě si to kupte a zkuste to, bude se vám líbit. Odcházím stonat do postele a zmírat u dokumentů o letectví.

2 komentáře:

  1. Ovšem, že olej pleť vyčistí, ale musí se vědět jak:
    http://kissabee.blogspot.cz/2013/10/oil-cleansing-method-revoluce-v-cisteni.html

    OdpovědětVymazat
  2. Já o výše zmíněné metodě sice slyšela, ale koupila jsem si v Japonsku čistící olej od jiné značky se stejným popisem a ten sice sundal slušně většinu make-upu a pleť vyčistil, ale make-up kolem očí akorát rozmazal >.< Možná zkusím výhledově tenhle, když říkáš, že funguje dobře i na téměř nesmyvatelné asijské řasenky =D Ale jinak na čištění pleti mi pořád vyhovují víc ty super pěnící čistící pasty (prozatimní favorit: Shiseido).

    OdpovědětVymazat