úterý 14. ledna 2014

The Face Shop: Lovely Moisturizing Mango Body Butter - Holiday Love Edition

Pořídila jsem si své první tělové máslo. Né že bych ho potřebovala, ale byla na něm strašně hezká sova a já jsem velký soví fanda. Pořád se nemůžu úplně rozhodnout co z vánoční objednávky z www.testerkorea.com je vlastně nejlepší, ale tohle je určitě jeden z kandidátů. Za normálních okolností bych si tohle tělové máslo neobjednala ani omylem a to hned ze dvou důvodů.

1) nikdy jsem tělové máslo nepotřebovala
2) jeho běžný obal mě doslova odrazuje. Prostě nejsem typ kterého by zajímali šťastně pobíhající černoušci v mangovém sadu

Originální obal

Naštěstí výrobci na vánoce nejen zlevňují, ale i mění obaly aby vypadali vánočně a tedy víc atraktivně. Takže když jsem spatřila Holiday Love Edition, zvážila jsem jestli opravdu nepotřebuji nějaké další zbytečné mazání a zjistila, že ho potřebuji velmi nutně.

Vánoční edice

Trochu škoda, že ta ultimátní sova s korunkou je jen na papírové krabičce. Zas na druhou stranu veverka s šiškou je taky dobrá. Na fotce to pomalu vypadá, že se kulatá krabička nemůže vejít do té hranaté. Inu prostě korejci.

Jenže vzhled není všechno, takže teď zas k té podstatné části a k tomu proč je tohle jeden z mých favoritů. Protože důvod!..........no dobře tak je to kvůli naprosto neodolatelné vůni. Ještě s ničím se mi nestalo, že bych to otvírala i když to zrovna nepoužívám a čuchala k tomu. Sladká mangová vůně mě prostě dostala. Jen pak dostávám strašnou chuť na ovocný salát a válení se někde v imaginárním romantickém pralese kde je spousta zeleně, teplo a žádní komáři.


Takhle to vypadá po odšroubování víčka. Tuhá máslovitá mangová hmota. Nabírá se dobře a roztírá ještě lépe. Navíc vůně se nevytratí chvíli po natření, ale vydrží. Takže když nemůžu v noci spát, tak se aspoň můžu slastně očuchávat. Ráno mám krásně hladkou kůži.

Na krabičce jsou dokonce solidní popisky v angličtině. Mě to je vlastně jedno, ale pro ty co to zajímá tak tam píšou, že je to bez parabenu, benzophenonu, denaturovaného alkoholu, triethanolaminu, umělých barviv a není to testované na zvířatech.

A teď bonus. Měli totiž i pouzdro na kosmetiku. Takže jsem si ho obhájila výmluvou "je tam sova a budu to mít do sady".


Zimní edici už asi neseženete, ale pokud máte chuť vyzkoušet nějaké tělové máslo, tak si kupte to s černouškama a užívejte si nebeskou vůni manga.

4 komentáře:

  1. ježiš... to je boží. jak ten obal, tak i nejspíš i to máslo vevnitř. to asi budu muset jednou v blízké budoucnosti koupit.

    jinak i já jsem měla s tělovými másly takový nijaký vztah, ale zhruba před půl rokem se to zlomilo... a od té doby kupuji tělová másla pomalu na kila. furt mě sice nebaví se mazat, ale moc se mi líbí, když potom voním.

    OdpovědětVymazat
  2. Kdykoliv mi to slevy a limit na zavazadla povolí, zásobuju se másly od Body Shop, mají na obalu ovoce, milion vůní a jsou to rozhodně moje nejoblíbenější tělové produkty. Tohle taky ale nevypadá špatně, i když ta Vánoční edice je mnohem hezčí :P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. The Body Shop jsem navštívila jednou a byla jsem z toho spíš rozpačitá. Tak za prvé nesnáším když prodavačka v čechách v podstatě neumí česky. Né že bych byla nějaký hrozný rasista vůči ukrajincům, ale prostě mě sere když vlezu do drahého krámu a té ženské skoro nerozumím.
      Za druhé mi přišlo, že všechno voní až příliš silně a vlezle. Byla jsem tam nějak před vánoci a moc ovocných věcí tam zrovna neměli. Byl to samý perník, cukroví, vanilka a podobné vůně. Já se znám a vím, že na jedno nebo dvě namazání ten sladce voňavý perník zvládnu, ale zbytek doby ho budu nenávidět protože tak sladce perníkově smrdí.

      Vymazat