pátek 25. května 2018

Japonsko - den 13 - Tokyo

Dnes Michalové a František vyrazili někam do přírody. Já s Melgarhem vyrážíme na obhlídku jedné speciální herny. Je to v Kawasaki a jedeme tam asi hodinu z našeho super retro bydlení.

Po cestě průběžne dostávám zprávy od Františka, že Michalovi není moc dobře po včerejší zábavné noci. Ideální na výlet do hor a parku. Ale už pomalu přjíždíme do Kawasaki a Melgarh s lepším orientačním smyslem než já, nás vede k herně. Po cestě míjíme stavbu a hlídač u vjezdu na nás mává a chválí mi vlasy

Když dorazíme do herny, jsem fakticky unešená. Celé to místo působí naprosto úžasně a mnohem líp než na fotkách. Bude to znít divně, ale rozprašují tam různé vůně nebo možná spíš smrady, aby to bylo ještě autentičtější.

Oba pobíháme a fotíme. Pak se začneme věnovat zábavě. Hrozně se mi líbil plyšový banán v čokoládě v jednom ufocatcheru Zkouším ho tahat a nic. Po pár nezdařilých pokusech k tomu pouštím Melgarha a on ho fakt vytahne. Skáču radostí a objímám ho. Už chápu proč japonci chodí občas do heren i na rande, vytahneš banán a máš ženskou na krku :)

Pak hrajeme Jubeat, DDR, Dance evolution a tak různě. Melgarh to prokládá tím, že sem tam něco vytáhne z ufocatcheru. Netuším jak to sakra dělá, ale jásám když mi podává talíř s Rilakkumou.

Když doba pokročí a chystáme se odejít, zkouším ještě tahat obřího Snoopyho. Nejde mi to. V tom mě něco velkého a měkkého trefí do zad a slyším smích. Otáčím se a do ksichtu mi letí další obří plyšák. Já ho zabiju, on vytáh Kirbyho a nějakýho psa. Zbytek dne taháme obří igelitky s úlovky.

Jelikož jsem někdy hrozná žena, potřebovala jsem se podívat do Sunshine City Ikebukkuro. Minule jsem tam byla nadšená z Anna Sui obchodu a mrkla bych se tam zas. Když bych to stihla, je tam i Tokyu Hands kam chci mrknout. A vlastně ještě EVA store (Neon Genesis Evangelion je anime na kterém jsem začínala a mám ho ráda).

EVA store je super, nevím co dřív obdivovat. Líbí se mi pouzdro na karty, ale stojí 11k ¥.  Vybírám si tedy spíš drobnosti a jdem dál. Pořád obdivuju Melgarha že se mnou po krámech leze. Načež mi prozradí svůj trik. Nechá ne juchat v obchodě a vyjede do jiného patra k elektronice nebo chlastu a tak za půl hodinky se vrátí mě zkontrolovat.

Pokračujem přes herny do Sunshine city. Nakonec si v Anna Sui vyberu jen ručník. Mel zatím někde sehnal flašku vodky. Tohle už musí být talent bo tu jsou jen krámy s hadrama.

Mizíme nočním Ikebukkuro domů. Pak už píše František jestli nedáme večeři. Je výborná. Cpu se a pak jdeme kalit na pokoj. Nezvládám psát blog a pařit zároveň. Další dny budou krušné.















2 komentáře:

  1. Ta herna je dokonalá, zamilovala jsem se do ní od té doby, co jsem na ni narazila v jednom vlogu, určitě bych se tam někdy chtěla podívat. Nemluvě o tom, že by se tam určitě daly dělat skvělé cosplay photoshooty! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta herna má jen jednu nevýhodu. Může se tam kouřit. V jednu chvíli to bylo hodně nepříjemné. Záleží v které části se člověk nachází

      Vymazat