sobota 26. května 2018

Japonsko - den 15 - Tokyo

Nebudete tomu věřit, ale po tom šíleném včerejšku jsem se vzbudila a nic mi nebylo. Jen mě trochu bolelo v krku. Chrněla jsem docela dlouho, respektive kdyby od 9 ráno ve vedlejším baráku nejeli zbíječkama, spalo by se mi líp.

Kolem poledne jsem se i vzpamatovala a s Františkem jsme zvládli vyrazit do Kappabashi. Po cestě se mi zas udělalo blbě, ale prostě jsem to potřebovala vydržet, protože Kappabashi je super.

Tolik nádherného nádobí, mističek, talířků, vzorky jídla. To jsme dělali v podstatě až do večera. Mě se samozřejmě nejvíc líbili ty extrémě drahé věci. Mám na to smůlu. Ulovili jsme jednu misku a pak vyrazili do Yodobashi Camery na jídlo.

Jídlo jsem klasicky nezvládla vyfotit, protože jsem měla šílený hlad. Co zatím pozoruju, mají dost chuťově odlišné brambory. Trochu sladší a škrobovější, ale fakt dobrý. A tam měli hranolky se sýrem. Ty byli bezkonkurenční.

Bohužel pak mě začal bolet žaludek, takže s běháním po dalších nákupech byl konec. Ještě jsem si zvládla vybrat příruční kufřík abych měla do čeho narvat krámy až pojedeme domů.










Jediný krám kam jsme se nevešli


Ten kůň je robot



Žádné komentáře:

Okomentovat