sobota 19. května 2018

Japonsko - den 8 - Hiroshima

Dnešek byl opět odpočinkový. Ráno jsme s Melgarhem vypadli se projít a zamířili směrem k zahradám Shukkeien (ano ten název je vtipnej). Po cestě jsme koupili sváču. Ano hádáte správně, obsahovala i pár plechovek míchaných drinků. Hrozně jsem si na ně zvykla a baví mě zkoušet stále nové.




Sváča

Zahrady samotné jsou nádherné. Znám je a mám je ráda. Bylo úžasné si v nich posedět a dát sváču. Vydržela bych tam snad i celý den. Dokonce jsme tam potkali i Michala.





Později jsme vyrazili směr ubytování se trochu osprchnout a vlastně se courat zas dál na druhou stranu města. Koukali jsme jestli nenajdeme nějakou zajímavou restauraci. Našli jsme sámošku, tak jsme si koupili nanuky a drinky na vyzkoušení. Nanuky byli super, drinky byli extrémě hnusný, ale děsně jsme se po nich opili. Seděli jsme na Heiwa-Odori a bylo nám dobře.

Opět jsme vyrazili na ubytování, tentokrát mrknout na Michyho a Michala jestli by nešli na večeři. Měla jsem totiž plán. Chtěla jsem zajít na Hiroshima style Okonomiyaki. Kdo neví co to je, tak něco jako bramborák ze zelí, nudlí a dalších drobností. Googlete.

Okonomiyaki byli zvláštní. Snědla jsem je, ale osobně mi tam vadila drobná rybí pachuť na pozadí. Asi katsuobushi. Melgarh měl okonomiyaki se sýrem a to bylo výrazně lepší.



Pak už jen sámoška, kde jsem našla rohlíky s nápisem na pytlíku Snack Stick. Jsou trochu menší než naše a sladší. Celkově tu mají nadýchané a sladké pečivo.

Zítra mizíme zase víc na jih. Tentokrát do Fukuoky a po cestě se stavujeme v muzeu záchodů, tak se těšte.

Žádné komentáře:

Okomentovat