pondělí 28. května 2018

Japonsko - den 17 - Tokyo

Mám trochu pocit, že už neni o čem moc psát. Většinou to začíná vypadat: "vstali jsme, šli nakupovat, popíjeli, šli spát"......a ono vlastně jo.

Dnes ráno jsme vstali a vyrazili do Nakano Broadway nakupovat bazarové figurky. Co si budem povídat, je to mazec. Člověk tedy musí trochu hledat aby našel zajímavější ceny, ale nijak zásadně moc. Stačí projít pár obchodů a nebrat to hned v prvním. Na krabicích je obvykle napsáno jestli je nová neotevřená či zda byla někdy otevřená nebo zda je to levný kvůli poškozené krabici. Některé figurky jsou úplně bez krabic a často o to levnější. Jako nám je fakt jedno, že to někomu stálo měsíc na poličce.
Františkovi se dokonce podařilo dostat na jednu figurku i slevu. Asi se mu ta japonština fakt vyplácí.

Střídavě jsme se s celým zbytkem výpravy potkávali a míjeli, ale většinu dne jsem se držela s Františkem. Dokonce jsme neodolali a koupili i jednu knihu o kreslení. Tak snad se muž zase dokope ke kreslení.

Když už jsme ty tašky nemohli utahnout, vydali jsme se domů. Respektive František ano. Já, po předchozí dohodě, jsem vyrazila dokoupit další kufr (jsme paka a máme toho moc).

Bolely mě nohy, užila jsem si brutálně narvané metro, ale ten pitomej kufr mám. S vypětím sil jsem ho dotahla na ubytování, osprchovala se a pak už jsme vyráželi s Melgarhem, Františkem a Michalem na večeři. Korean barbecue čekalo.

A věřte, že bylo opulentní. Nejjemnější mramorované maso, křehké a šťavnaté. K tomu mlsání křupavé okurky, salát a rýži....a pivo. Strávili jsme příjemnou hodinku a půl povídáním, popíjením a jezením. Pak už jen dojít na pokoj, pokusit se trochu zlikvidovat zásobu alkoholu co tu leží a spát.

Panenka

Placky


Polštářek s takticky umístěnou dírou






Žádné komentáře:

Okomentovat