čtvrtek 31. května 2018

Japonsko - den 20 - Tokyo

Dnes jsme se v klidu vyspali a jelikož byl poslední den pobytu, nemělo cenu rozjíždět nic velkýho. Já jsem od začátku výletu chtěla navštívit Sumida Hokusai museum. Pořád to nějak nevycházelo a nebyl čas. Potom jsem se podívala na mapu kde to vlastně je. "Ježišmarjá, vždyť my bydlíme 15min pěšky od toho muzea".

Tak jsme ráno vyrazili na příjemnou procházku, po cestě potkali leštírnu rýže, koupili si nanuky (Melgarh vyfasoval fazolový), obdivovali kytky na ulici a pak dorazili k muzeu. Je to krásný kousek architektury. Uvnitř se bohužel nesmí moc fotit, tak máte jen fotku z venku a foku ze záchodů.



Výstava samotná byla hodně poutavá, náčrty i obrazy stojí za to pokud jste fanda. Dokonce i popisky v angličtině byly. Jen jak tam bylo kvůli obrazům šero, tak na mě trochu padalo spaní.
U recepce byl pak i malý suvenýr shop a tak jsme si všichni něco malého na památku odnesli. Mám brož a malý obrázek. Zabalené a nevyfocené, pardon.

Dalším programem bylo jídlo. Chtěli jsme něco echt dobrého a tak jsme si trapácky zajeli do Yodobashi Camery na steak a hranolky se sýrem.


Pizza s 4 druhy sýrů a medem



Pak už jsme se jen vrátili na ubytování zuřivě balit. František balil už od rána a trvalo mu to celý den. Mě to trvalo tak pět hodin než jsem všechno přebalila tak, aby to bylo přijatelné. Většinou to znamená vyházet obaly, u figurek vybalit z krabic a zabalit do bublinek. Pak to "jen" naskládat do krosny.

Zítra čau v Praze.


Leštírna rýže





Dali jsme to


Žádné komentáře:

Okomentovat