pondělí 14. května 2018

Japonsko - den 3 - Matsumoto, Kyoto

Den začal v poklidu. Docela jsem se i vyspala. S Kompozitem jsme vyrazili na snídani, která byla v ceně. Nějak jsem se necítila a tak jsem si dala jen decentně rýže a rozmíchala si do ní syrové vajíčko. Myslím že se tomu říká tamago kake gohan nebo tak nějak. Pak teda ještě malinkou buchtu s pudinkovou náplní a trochu zeleninky.


Po klasické ranní očistě jsme nechali krosny na recepci hotelu a vyrazili směr Matsumoto castle. Bylo krásně slunečno a nebylo to daleko. Fakt mě začíná bavit čím dál víc tu chodit pěšky. Člověk toho pak spoustu vidí. Mimochodem v Matsumotu mají krásné kanály.


Hrad sám o sobě z venku byl malebný, fotogenický a prostě úžasný. Při lození do vnitřku hradu už to tak awesome nebylo. Hned u vchodu byli schody, které měli na výšku snad půl metru.
Uvnitř to nebylo o moc lepší. Ukázalo se, že vzít si dnes dlouhou sukni téměř na zem, byl naprosto demetní nápad a tak jsem se po schodech pohybovala s namuchlanou většinou sukně v náručí. Občas to bylo vážně perné. Fotky mluví za vše.



Vnitřek Matsumoto hradu nijak oslnivý nebyl. prázdný prostor se sloupy nebo výstavka zbraní aby tam vůbec něco bylo. Ale výhled z vršku byl docela pěkný.




Jelikož jsme si netoužili zopakovat včerejší adrenalin s ubytováním, vydali jsme se zpátky vyzvednout krosny a směr vlak. Ještě jsme koupili nějaké to jídlo a já opalovací krém. Byli u něj nějaké vzorečky prášků, které vypadali bezpečně, tak jsem je zďobla (myslím, že na nich bylo něco o bělení pleti což mi sice bylo divný jak by to mohli prášky dělat, ale ok).

Jak moc debilní to byl nápad jsem zjistila asi za půl hodinky ve vlaku. Tak blbě mi dlouho nebylo. Celé tělo šíleně hřálo, byla jsem malátná a ospalá, žaludek se fakt necítil ok. Kompozit měl teorii, že to může být ze snídaně, protože jemu je taky šoufl, ale on začíná být nemocný, takže jsem to viděla spíš na ty prášky. Budu muset zjistit co to fakt bylo. Nezabrala ani další whisky co jsme koupili.

Po třech hodinách ve vlaku jsme se konečně dostali do Kyota a vzali si taxi k bydlení. Je to pěkný malý domek, kde pro sebe máme celý byt o dvou místnostech. Po chvilce odpočinku mi bylo lépe a vyrazila jsem do města okouknout Aeon Mall a hernu co je v něm.

Co čert nechtěl, narazila jsem jako první na Pet shop s cute štěňátky a koťátky. Pak hned na Daiso, kde jsem se hodně držela a koupila jen nějaký ziplog pytlíky a alobal....oboje s Hello Kitty.


Miska pro kočky

Miska pro psy

Dorty pro zvířátka

Konečně jsem proběhla i hernu. Docela mě zklamala. Nebyl tam můj oblíbený Jubeat. Ufocatchery taky vypadali, že z nich nic nevytáhnu a tak jsem si zahýřila maximálně v gatchaponech. Jen jsem trubka a zapoměla vám to vyfotit.

Pak už jsem se jen brouzdla zpátky domů a koupila nějakou večeři. Kluci mi udělali radost a koupili míchaný drink s kiwi příchutí. Už vědí, že pak se mi tu lépe píše.

Dneska se vlastně nic moc nedělo. Bylo to pohodové, proložené trochou nemocného utrpení, ale jinak klid.
Vlastně až na návrat k ubytování. Když Michy koukal na hodnocení, tak tam bylo jedno špatné kde si někdo stěžoval, že přes noc byli práce na silnici a tak se nevyspal. Smáli jsme se tomu, co to je za vola, když kvůli něčemu takovému uděluje špatné hodnocení. Hm a hádejte co se dělo na silnici před naším oknem když jsem se vrátila a co tu ještě teď v půl dvanácté buší?








3 komentáře:

  1. S každým dalším reportem se mi to Japonsko chce navštívit víc :D Ale na podezřelý pilulky bych si dávala pozor všude, my takhle testovali nějaké bylinné v Indii, nakonec nám sice nic nebylo, ale asi jsme měli dost kliku.
    Musím si pak podle tvých zápisů vytvořit taky seznam míst, co bych určitě chtěla vědět, tady bych si minimálně došla pro ty kočičí misky :D Jinak samozřejmě opět super report, tyhle zážitky z cest čtu strašně ráda! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uuu děkuji za pochvalu. Mě moc nebaví klasická turistika po chrámech. Mnohem víc zajímavé my přijde objevování normálních míst o kterých nikdo nepíše. Kdybych uměla líp japonsky nebo měla větší koule, zkusím třeba návštěvu kadeřníka či nail salonu.

      Vymazat
    2. To je právě ten největší přínos, chrámy apod. si najdeš v každém turistickém průvodci, zážitky z ostatních zajímavých míst už nikoliv :)

      Vymazat