úterý 7. září 2021

Den 4 - Leeds

Dneska jsme vyrazili do města mrknout po krámech. Dost jsem se těšila, že tu seženu nějaké pěkné halloweenské dekorace a zatím teda nic moc. Ale abych nepředbíhala. Z hotelu jsme vyrazili a záhy venku zjistili, že už je celkem teplo. Kdo by čekal v září v Anglii 25 stupňů že jo.

Mrkli jsme na nějaké historicky vypadající budovy okolo kterých jsme procházeli, ale já na to moc nejsem. Zjistili jsme, že nám o den utekl pivní festival co se tu konal (asi zaplať pánbůh že nám utekl). Ochutnala jsem k snídani steak pie a chutnalo to jako by někdo zapekl do těsta guláš, bylo to fajn. A tak nějak postupně jsme došli do oblasti s obchody, obchůdky, obchodními domy. Já jsem vydřená skoro ze všeho co tu vidím a tak když jsme vešli do jednoho obchoďáku a tam byli takový ty klasiky ze Sephory, ale v plné nabídce odstínů, byla jsem jak dítě v cukrárně a běhala od jednoho regálu k druhému. Zahlédla jsem tam i COSRX a bioré. V TK Maxxu v hrabárně se zlevněnou kosmetikou jsem viděla Gucci rtěnky za 18 liber a Loubotin lesk za 25. Ale nic v odstínu který bych unosila. Jen jsem si zaobdivovala nádherné provedení.

V jednom bistru jsme zkusili ochutnat knedlíčky s masem. Byli fajn. Taky jsem zkoukla místní Lush, ale nic moc si nevybrala. Trochu doufám, že ulovím něco z halloweenské kolekce.

Ještě chvíli jsme se courali, v místních obchoďácích maj teď všude pohyblivé sochy dinosaurů a rozřezaná piána. Proč, to fakt nevím. A pak jsme šli na oběd a já si konečně dala fish and chips a zlila to octem. Bylo to naprosto skvělý, ale byl toho neuvěřitelnej kotel a dokonce to mělo možnost mít i větší porci. Normálně bych z tý ryby měla dva až tři obědy. Teď jsem to do sebe narvala najednou jak to bylo dobrý a ta ryba křehká a těstíčko křupavý. Taky jsem k tomu měla limču co chutnala jako Pedro žvejky.

Pak jsme ještě jen tak courali a okukovali všechno možný. Koupila jsem si v Primarku kabelku za 4 libry, protože na tu svadbu s sebou žádnou nemám a tahle byla cute. No a pak mě rozbolel žaludek, ale jak. Pomalu jsme došli na hotel kde jsem si lehla a pomalu to ustoupilo. Asi to bylo velikostí porce a smažeností, nevim. Ale ta bolest byla fakt nepříjemná. Takže holt budu muset hledat lehčí a menší jídla, což tu bude trochu problém.

Po nějaké době se žaludek zmírnil a my vyrazili ven. Melgarh si šel pro nějaké jídlo a já měla v plánu jen sámošku a koupit si černý čaj. No dopadlo to tak, že jsme udělali malý nákup v Mark Spenceru (bože ten výběr tam, proč to neni u nás) a já to pak hodila na hotel a šla za ním protože promarnit takový krásný večer by byl hřích.

Procházeli jsme se okolo barů, ale nechtěla jsem dráždit žaludek čímkoliv. Ale byl fakt nádherný a teplá večer a my se procházeli fakt dlouho. Mobil tvrdí, že jsem dneska ušla 18 km. Na to, že normálně mě bolí kolena po dvou kilometrech je to docela výkon. Nakonec jsme zašli na drink naproti našemu hotelu a dala jsem si Pina coladu. Asi první co jsem si nemíchala sama. A byla skvělá, mě tam totiž vždycky ujede ruka s alkoholem.

Teď mizím do vany. Hezkou dobrou noc nebo dobré ráno všem.


Žádné komentáře:

Okomentovat