středa 8. září 2021

Den 6 - Leeds

Dnešek byl dost krátký a jednoduchý co se týče aktivit. Za to byl ale plný rozmanité bolesti a nevolnosti. Zlobí mě žaludek a k tomu se přidalo i extra natékání nohou. Mám kompresní punčochy předepsané doktorem a beru Detralex. Posledních pár dní jsem si vzala dvojitou dávku s tím že třeba to pomůže. No jsem blbka. Spíš mi začalo být blbě, trochu jsem se klepala a točila se mi hlava. Prostě kombo kalení, málo kvalitního spánku, spousta smaženého a těžkého jídla, hrozně moc nachozených kilometrů a v posledních dnech vysoké teploty (dneska 26°C) - to neni ideální stav.
Dopoledne jsme znovu zkoukli včerejší market, tentokrát už s otevřenými stánky. Fakt úžasný kolik neznámého ovoce, zeleniny, mořských potvor atd. tam je. Poprvé v životě jsem viděla čerstvé datle třeba. 
Dnešní hlavní program byla zbrojnice. Tam jsme došli pomalou chůzí za Melgarhovi velké podpory a utěšování.
V samotné zbrojnici to bylo zajímavé, jen díky světelným podmínkám téměř nefotitelné. Strávili jsme tam dost času a viděli i ukázku šermu s dvouručními meči. Upřímně českým šermířům nesahali tihle ani po kotníky. Vysvětlovali hezky, ale provedení bylo prostě velmi decentní. Žádný "řežeme do sebe silou a řveme u toho" spíš "jsme hoši v elasťákách a nechceme si ublížit".
Ke konci prohlídky už jsem na Melgarhovi visela v bolestech. Tak jsme rychle koupili pár suvenýrů a šli do jediné restaurace v okolí což byla pizzerie. Aspoň že měli alternativní sýr. Poslední co mi chybělo byli problémy s laktózou. 
No a pak už jsme jen šli na hotel a usnuli, vzbudili se, skočili do sámošky pro salát a odpočívali.

Žádné komentáře:

Okomentovat