neděle 12. září 2021

Den 9 - Sheffield

Dnešek byl asi snad nejklidnější a nejvíc v pohodě den z celého vyletu zatím.
Vyspinkali jsme se v klidu a pomalu vstali. Chystali jsme se do muzea videoher, které máme kousek od hotelu. To byl v podstatě celý plán na dnešek. Plus procházka po městě. 
Mrkli jsme do Peace parku, prošli nějakou zimní zahradu, taky místní market a stavili se na oběd v pubu. Trochu jsem měla dilema mezi smaženou rybou a yorkshire pudingem. Ryba vyhrála. Samozřejmě přinesli porci co nešla sníst a byl tam i kotel mačkaného hrášku a z nějakého záhadného důvodu (asi aby toho nebylo málo) i půlka bagety a dvě másla.
Jít na jídlo brzo se ukázalo jako prozíravé protože když jsme dojídali, už se trochu trousili lidi koukat na fotbalový zápas.
A pak už jsme měli sraz s přáteli. Jelikož muzeum videoher ještě neotevřelo, zašli jsme zatím na pivo a hry jinam. Kupodivu tam měli starou DDR arkádu a ukázalo se, že už to fakt neumim.
Asi po hodině jsme se přesunuli do muzea a začali řádit tam. Což by bylo super kdyby se mi po nějaké době neudělalo zle z blikání obrazovek... no co dodat, prostě já.
Ale celkově jsem si to fakt užila. 
Když už nebylo fakt co dělat, vyrazili jsme ulovit jídlo a hrát hry na ubytko ke kamarádům.
Poprvé v životě jsem jedla shawarmu a bylo to dobrý. Taky se ukázalo že pít dvě medové Perly po sobě není tak super nápad. Je to tak sladký pivo, že už se pak člověku z toho medu dělá trochu blbě. Ale aspoň jsem se po nich odvážila trochu mluvit anglicky. Večer se nesl v povídacím duchu s jemným popíjením a k tomu jsme hráli karty proti lidskosti. Myslím že to byl hezký závěr Sheffieldu. Zítra balíme kufry a jedeme do Menchesteru.

Žádné komentáře:

Okomentovat