pondělí 30. března 2015

Bourjois: Rouge Edition 12h - odstín 34

Nějak se přeučuji na rudé rtěnky. Mám vysněnou od M.A.C dlouhodržící Pro Longwear Lipcreme v odstínu Prolong to Shop, ale to je trochu drahá legrace, takže si jí asi budu přát k narozeninám nebo tak něco. Nicméně objevování a zkoumání mě baví a tak jsem neodolala a vyzkoušela Bourjois: Rouge Edition 12h.

Akorát to nebylo tak jednoduché jak jsem si myslela. Představa, že nakráčím někam do drogérie a tam budou mít všechny odstíny a já si vyzkouším který mi padne, byla těžce naivní. A to prosím hodně těžce. Když už vůbec někde tyhle rtěnky měli, tak jich měli tak 8 v nejlepším případě, přičemž ke třem chyběli testery a u těch zbývajících byli většinou dopotřebované. Ke všemu mívali spíš decentnější odstíny a ne červené které jsem chtěla já. A navíc se cena pohybovala obvykle nad 300kč a to už by snad bylo jednodušší si naspořit a koupit si tu ověřenou od M.A.C.

No a pak jsem jednou jen tak náhodou koukala na Elnino a narazila tam na tuhle rtěnku za 150kč v odstínu, který se mi docela líbil. Následovalo pak zuřivé googlení jak vypadá na lidech a o moc moudřejší jsem z toho nebyla. Nicméně vzhledem k tomu, že cenově to vycházelo vlastně líp než Dermacol: 16h Lip Colour (když není v akci), tak nebylo moc co řešit a rtěnka šla do košíku. Dál už mi nezbývalo než se modlit aby mi ten odstín seděl.


Když jsem jí na sebe poprvé patlala, překvapilo mě, jak příjemně krémová je a jak hezky klouže po rtech. Za to má u mě veliké plus. Navíc barva je opravdu sytá, takže stačí jednou, maximálně dvakrát přetřít rty a je hotovo. Tím že je to takhle výrazný odstín, by asi nebylo od věci používat nějakou tu konturovací tužku, ale to mě zatím moc nebaví a tak jsem rtěnkovala bez ní.


To že vypadám na fotce trochu přejetě není vina rtěnky, ale raního vstávání, tak prosím koukejte hlavně na tu skvělou červenou na rtech a zbytek raději nechte bez komentáře. Barva na rtech vypadá zas asi malinko zkresleně a ve skutečnosti je o krapínek tmavší než na fotce.

A co rtěnka vydrží? Mám pro vás malou srovnávací fotku hned po nanesení a jednu jsem pořídila i po obědě, několik hodin po první fotce.



Jak můžete vidět, ze středu rtů barva zmizela a koutky se trošku rozmazaly. Vůbec to nepovažuju za špatný výsledek. Rozhodně né po celkem mastném obědě. Jako je pravda že vidlička i všechno do čeho jsem kousla bylo pak rudé, sklenička se mohla skoro nazývat sovětským praporem. Pokud bych měla tak dementní nápad a otřela si pusu do ubrousku, asi by taky mohl být hrdým příslušníkem Sovětského svazu. Rtěnka prostě zasviní všechno, ale kupodivu stále zůstává na rtech. Jak to sakra dělá fakt netuším.

Za to držení na rtech bych jí dala další bod, jenže jí ho hned musím strhnout za to svinění čehokoliv čeho se dotkne. Já jsem kontaktní člověk a ráda lidi objímám a líbám. Kamarádi by mi asi moc nepoděkovali kdyby všichni měli na tváři velký rudý obtisk rtů. Ona totiž ta barva pak nejde moc ani sundat z daného člověka/předmětu. Odrbete co se obtisklo jen proto, aby jste zjistili, že se část červené zažrala do kůže líbaného. Takže vlastně ani moc nedoporučuju při nanášení rtěnku nechtíc přetáhnout nebo si jí nechat rozmazat, zažírací efekt funguje i na vaší kůži.

Suma sumárum je to dobře držící rtěnka a za těch 150kč stojí (za 300kč už bych byla na rozpacích). Pokud vám nevadí být krásnou panenkou na kterou se nesahá a fakt si hlídat co a jak se dotýká vašich rtů, klidně si rtěnku kupte.

4 komentáře:

  1. Taky mám teď takové červené období... ;) Od jemnějšího tónování až po červené rtěnky.
    Tahle Ti moc sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Super odstín, opravdu ti sekne! :) Já se výrazné rudé pořád bojím, stále netuším, jakou ke svému odstínu pleti zvolit a beztak bych to měla jen ke kostýmům na akce :)) ale uvažuju spíš o 16h Dermacolu, na ten jsem slyšela už více chvály :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dermacol 16h můžu vřele doporučit, ale slyšela jsem, že občas je s některýma odstínama problém že drží hůř. Možná je to problém konkrétních lidí s divnou pusou nebo konkrétních odstínů. To stejně zjistíš až si ho pořídíš. Popravdě ono v drogérii odhadnout správný odstín jen tím že si to máznu na ruku, je pro mě skoro nemožný. Bohužel na pusu si v drogérii nemůžu máznout nic. Zkusila jsem to asi 3x v životě a pokaždý jsem měla brutální opary.
      Nejvíc nadšená jsem byla, když jsem si zašla do M.A.C (ano vim že jsou neskutečně drahá a 500 za rtěnku mi přijde fakt ujetý), jenže tam okolo mě ta prodavačka skákala asi 10min i když jsem jí řekla že to teď kupovat nebudu a snesla mi asi 8 odstínů červených rtěnek, každou mi vydezinfikovala a kdybych chtěla tak tam měli i jednorázový štětečky na rty. Takže tam si člověk fakt ozkouší co mu sedí a co ne.

      Vymazat
  3. Ten odstín ti sedne fakt dobře! A ta výdrž taky není špatná, já už mám červenou sbírku poměrně rozrostlou, ale možná mrknu na ty umírněnější odstíny. =D

    OdpovědětVymazat