středa 18. března 2015

Úlovek z ebay - sešit s Molang samolepkami

S králíčkem Molangem jsem se poprvé setkala u Ely na blogu a okamžitě jsem se do něj zamilovala. Né že bych měla slabost pro králíčky, ale on je prostě táááák sladký. Bohužel na ebay taky poměrně drahý a tak po předmětech s Molangem moc často nekoukám. Jenže co čert nechtěl, nedávno jsem jen tak z legrace králíčkovo jméno do ebay zadala a kupodivu na mě vybafla aukce docela hezkých samolepek za 60kč.

Nemyslela jsem si, že půjde o nějaký zázrak. Přece za ty prachy to nemůže být zas takový terno ne? Ó jak jsem se mýlila. Prodejce hellostationery asi potřeboval nahonit nějaké kladné body a tak se vážně snažil. Po vyhrání aukce dorazily samolepky snad do týdne, což je skoro poštovní rekord. A hned po otevření obálky jsem se málem roztekla radostí a řekla si, že tohle prostě musím nafotit aby jste se mohli rozplývat se mnou.

Sešitek má stránky z lesklého, trochu tužšího papíru. Jak vidíte na fotkách níž, je na každé dvoustránce platíčko samolepek a samotné stránky jsou krásně zdobené a jedna z nich vystřihovatelná. Za těch 67kč, je to zatím nejlepší koupě tohoto roku. Jen asi nenajdu odvahu sešitek rozstříhat a i s těma samolepkama budu hodně šetřit.










Tak co, budete si teď pečlivěji hlídat ebayové aukce? Taky jste se do Molanga zamilovali? Litujete, že nebydlíte v Koreji?

3 komentáře:

  1. Ten rozzuřený a vydepčený Molang je nejlepší :D Zrovna na tenhle jsem nedávno narazila, když jsem s ním hledala nějaké cute věci, by byla náhoda, kdybychom na tu aukci přihazovaly obě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždycky, když nakupuju podobné věci, zvažuju, jestli nepřehazuju někoho ze známých :D

      Vymazat
  2. (2x záhadně nepublikováno, tak se pokouším potřetí. Pokud to tu bude vícekrát, hrozně se omlouvám ^^')

    Awww *_____* To je tak rozkošné <3
    Gratuluju k výhře takové úžasné aukce! To byla skvělá trefa, koukám, že teď tam bude stejný sešítek končit skoro na trojnásobku O.o Týden je skvělá dodací doba, já asi budu hodně zklamaná, až se vrátím k takovýmhle drobným lovům, které teď tak nějak zanedbávám – objednávám momentálně totiž stále jen dražší předměty z Anglie, takže to celnicí prosviští a je to za den dva doma a nedokážu si představit, že se zase někdy budu muset smířit s čekací dobou až dvou měsíců při podobných asijských nákupech :D

    OdpovědětVymazat