pátek 6. března 2015

Novinky Missha, Peripera, Etude House

Nějak se to sešlo a mám tu trochu víc novinek než by bylo zdrávo. Tak to vezmu trochu hopem ať nemusíte číst hrozný romány.


Missha, která už se dlouho neozvala s něčím zajímavějším, na jaro vytasila It's Perfect Collection. Ta obsahuje paletky s nenápadně hnědýma stínama (případně trochu marsalovýma) a k tomu výrazné růžové rtěnky a lesky. Nechybí ani v poslední době čím dál populárnější gel laky v ladících odstínech.


Celá Missha: It's Perfect kolekce působí pěkně a mladistvě, což je trochu zvláštní protože Missha je pro mě značka zaměřená spíš na starší ženy než teenagerky. Ale tak i ženský okolo třiceti si snad můžou dovolit nějakou tu růžovou, já jsem toho živým důkazem.
Bohužel ceny patrně odradí tu mladou generaci na kterou to je asi cílené. Pochybuju, že by nějaká náctka vyplázla za Missha stíny 21 800won (cena na korejských stránkách), když může mít Etude House levněji. U nás to patrně bude ještě dražší protože Signature stíny stojí na korejských stránkách stejně jako It's Perfect (což po převodu na koruny dává nějakých 490kč) a u nás je mají za 752kč (vše bráno k datu 5.3.2015).
Tohle je věc, která mě na české Misshe začíná docela dost srát. Ano jsem ráda že tu máme alespoň nějakou prodejnu korejské kosmetiky, ale za tohle nastřelení cen by se nemusela stydět ani Sephora. Pohádky o tom, že se to musí přivést fakt neuznávám. V Koreji to prodávaj už za cenu na který vydělávaj a to že si tady napočítaj ještě o 250kč víc, je prostě svinstvo.



Konec rozčilování, přejdu raději ke své oblíbené značce Peripera. Ne že bych toho od nich měla nějak moc, ale prostě se mi vizuálně líbí a proto jí fandím.


Novinkou jsou Peripera: peri's ink. Což je podle mě další obdoba tekuté rtěnky jakých je teď všude hromada. Prý mají na rtech vydržet celý den nebo aspoň 8h bez toho aby se začala barva ztrácet...hahaha to jim fakt nežeru. Aplikátor vypadá klasicky, i přes to že víčko působí dojmem pipety. Schne to do lesklýho finiše - i když tím si nejsem úplně jistá protože jsem narazila i na obrázky s matným finishem (ale vypadá to fakt spíš na ten lesklý).


K dispozici je pět barev který vidíte na obrázku výše. Cena 9000won. Další novinkou je pak malá změna v obalech tintů a pastelek na rty od této značky. Ale fakt to není tak zásadní, takže sem ani nebudu cpát obrázky.

Etude House vydává řadu pro nás mastňáky. Jedná se o výrobky se jménem Zero Sebum. V kolekci bude Zero Sebum All Day Matte Gel, Zero Sebum White Sebum Clear, Zero Sebum Drying Powder. Zlé jazyky tvrdí, že kolekce nebude v online nabídce ale jen v obchodech. No myslím, že ebayoví prodejci nesdílejí stejné nadšení pro kamenné prodejny jako Etude House.


Zero Sebum All Day Matte Gel - jsem docela zvědavá jaký bude, pořád mám v živé paměti jak se mi díky I'm Blooming Moisture Cleansing Foam začala víc mastit pleť a to je věc kterou Etude House nikdy neodpustím.


Zero Sebum White Sebum Clear vypadá hodně zajímavě. Obrázky naznačují, že by si člověk měl máznout problematické partie jako nos a bradu a ono to tam nějak uzavře póry nebo obecně zbaví mazu. Fakt nevím, strašně moc se mi tomu chce věřit, ale bojím se, že na mě to nebude fungovat jako už tolik jiných věcí.




Zero Sebum Drying Powder bude věc, kterou opravdu ráda vyzkouším. Miluju bílé či transparentní pudry. Cokoliv jiného je na mě prostě moc tmavé. Zatím jsem ještě nenašla dokonalý pudr, který by mou mastnotu zvládal nějak dlouhodobě. Jo fascinuje mě, že si ho na obrázcích plácaj i na vlasy aby vyžrali mastnotu, to bych asi řešila trochu jinak, třeba umytím hlavy nebo suchým šampónem.




A na závěr potěším všechny kdo kolektují paletky od Etude House. Vydali nové Fantastic Color Eyes, tentokrát jarní limitku s dvěma paletkama. První je Rose Garden plná růžovočervených stínů a druhou je Cherry Blossom s jemnou růžovou. Myslím, že oba názvy paletky přesně vystihují a design je hodně povedený. Posuďte sami.


Rose Garden má teda dost přehnanou sytost barev na tomhle obrázku, po zalistování dál jsou swatche a neuhodla bych že je to to samé. Ale to co vidíte na obrázku kde je nalíčené oko, tomu bych i věřila. Pigmentace korejských stínů mi vždycky přišla dost slabá.



Cherry Blossom má skvělej název, má i skvělou paletku, ale zas si někdo trochu zapřeháněl s kontrastem v Photoshopu, protože tyhle barvy by na spodním obrázku s očičkama vypadaly fakt totálně jinak kdyby opravdu byly takhle syté.



A slibované swatche. Sem vám říkala že to tak barevný jak obrázky slibujou zas neni. To horní má být Rose Garden a spodní Cherry Blossom.

zdroj

Tak to je pro dnešek všechno. Doufám, že se vám něco líbilo a třeba si to i pořídíte.

5 komentářů:

  1. Bože! Ty paletky <3 Škoda, že jsem typ, který na oči matlá (teda když už něco matlá tak) jen černou :D
    Z části to bude asi vypilovaný fakt okolní společností, ačkoli si její vliv nerada přiznávám. A pak taky, asi mým zeleným očím nesluší barvy :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky léta používala jen černou, ale pak jak jsem si obarvila vlasy na růžovo jsem začla experimentovat a ono to není tak zlé. Hlavně se třeba s růžovýma stínama cítím sladěně a dobře.

      Vymazat
  2. Mě tedy nejvíce zajímají ty věci na mastnou pleť. Taky na mě skoro nic nepůsobí, tak bych chtěla vidět, jak by si s tím poradila korea. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Hm, to si asi všechno nechám ujít... Ty paletky sice vypadají hezky z hlediska obalu, ale ty barvy mě nijak nenadchly. :/

    OdpovědětVymazat
  4. do tý paletky asi jdu, potřebuju si trošku rozšířit zásobu stínů a vypadá fajn, jsem i radši že to není tak výrazné jak to vypadá :)

    OdpovědětVymazat