středa 25. března 2015

Minirecenze

Máme tu další díl oblíbených minirecenzí. Baví jak vás, tak mě. Člověk se nemusí rozepisovat, protože kolikrát fakt není moc co říct. Vy pak nemusíte číst tunu zbytečné vaty a máte na pár řádcích to hlavní.


TonyMoly: Timeless EGF Power Cream (Anti-Wrinkle & Whitening & Skin Power) - Velmi příjemný krém na noc. Krásně mastný a jako bonus je v něm nějaký zlatý bordel, což vzhledem k ceně 50$ za 50ml krému bude fakt asi zlato. Škoda, ráda bych si ho pořídila, ale ne za tyhle peníze.

Missha: Super Aqua Ultra Water-Full Cream - Fakticky hodně příjemný krém s hodně příjemnou a decentní parfemací. Líbilo se mi jak je mastný, přitom lehký a hodně rychle se vsakuje. Jediná záhada tedy pro mě zůstává proč je na ebay za 500kč, na ofiko českých Missha stránkách za 800kč a na USA stránkách za 28$.

Missha: Super Aqua Refreshing Cleansing Foam - odličuje slušně, ale v očích pálí. Nejvíc mi na ní vadila vůně. Pamatujete si vůni mýdla s jelenem nebo prášku Namo? Tak přesně tak mi to smrdí.

Missha: Super Aqua Oxygen Micro Visible Deep Cleanser - nějak se mi ty Super Aqua produkty sešly. Zajímavé je, že každý je kvalitativně úplně jinde. O tomhle můžu říct, že se s tím odličovalo hodně příjemně, makeup šel dolu lehce, nijak to nedráždilo na kůži ani v očích (to je u mě co říct). Pleť pak vypadala pěkně čistě. Klidně bych si to pořídila ve větším balení, tedy kdyby zas nebyl bordel v cenách. Česká Missha 610kč, americká 22$, ebay 470kč.

Skin Food: Egg White Pore Foam - čistilo to hezky, dokázalo to sundat skoro všechno co jsem na obličeji měla, ale zas mi to nesmí k očím protože jinak následuje slušná salva pálení. Mínusem je pro mě vůně, která je spíš smradem něčeho chemického a trochu prošlého. Póry jsem měla po použití něco čistší.

Clarins: Multi-active Night Cream (pro normální až smíšenou pleť) - snadno se roztírá a stačí ho jen trochu, rychle se vsakuje a hned po tom je pleť sametově hladká. Ráno jsem bohužel vypadala pořád stejně blbě. Krém co stojí přes litr by moh mít aspoň nějaký wow efekt hned po prvním použití nebo aspoň po druhém, třetím, čtvrtém, pátém....pak už mi ten vzorek došel. Navíc se mi během používání udělalo na nose několik pupínků a to taky nebude nijak žádaný efekt.

Skin Food: Mushroom Multi Care BB Cream, odstín Natural Shade - hned ze začátku mě vyděsila trochu tmavší barva se žlutým podtónem, pak mě vyděsila lehounká konzistence, na BB cream až nepřirozená, sedla by spíš CC creamu. Taky hned po nanesení vypadal, že vůbec nekryje, červená místa na mém obličeji svítila na dálku. Naštěstí si po chvilce sednul, začal vypadat o dost líp a vypadá to, že ho možná zkusím v plném balení. Výdrž totiž taky vůbec nebyla zlá.

Skin Food: Gold Caviar Collagen Cream - velmi mastný krém, který určitě bude vyhovovat lidem se suchou pletí, případně těm co na noc mají rádi pořádné zmaštění. Vůně je neutrálně krémová, což oceňuji. Žádné větší účinky jsem na sobě nepozorovala, ale rozhodně bych se plnému balení nebránila.

Natrure Republic: Snail Solution Foam Cleanser - tak tohle je velký favorit na mojí příští čistící pěnu (škoda, že mám teď solidní zásobu). Tvoří opravdu hutnou a příjemnou pěnu, vlastně pění nejlíp ze všeho co jsem zatím potkala. Makeup sundavá taky hodně slušně, takže za mě jedno velké ANO.

1 komentář:

  1. Ani jednu z těch věcí jsem neměla to štěstí/smůlu zkusit, ten BB krém zní zajímavě, i ta pěna - ale já mám pěn taky zásoby na hooodně dlouho. :/

    OdpovědětVymazat