pondělí 2. března 2015

It's Skin: Power 10 Formula WR Effector

V rámci boje proti počínajícím vráskám okolo očí, jsem se rozhodla si pořídit i něco jiného než krém. Narazila jsem na It's Skin: Power 10 Formula WR Effector a připadalo mi to docela pěkné řešení (popravdě jsem se zamilovala do toho dávkování kapátkem).


Objednávala jsem z ebay kde se cena za 30ml balení pohybuje okolo 230kč. Použití vám je asi jasné. Prostě si kápnout do dlaně a rozmazat po obličeji. Promokecy slibují posílení elasticity kůže a prevenci vrásek.

Bohužel na sobě fakt nepozoruju naprosto žádný efekt. Lahvička bude už brzy prázdná a mě se vrásečky okolo očí akorát tak zhoršily. Začínám mít podezření, že všechny tyhle kraviny na prevenci vrásek je tak akorát způsobují, aby to pak člověk musel řešit nějakýma dražšíma hloupostma. Jako ano na tváři je to příjemné, hezky to voní, ale nedělá to vůbec nic.

Bohužel pro mě to byli vyhozené peníze. It's Skin dělá celou řadu Power 10 Formula lahviček, kde každá je zaměřená na něco jiného, ale po téhle zkušenosti nemám nejmenší chuť zkoušet kteroukoliv z nich. Možná, že na někoho jiného to funguje nebo možná, že ty ostatní jsou lepší, nevím. Můj verdikt je, že tohle prostě už nikdy znovu pořizovat nebudu.

4 komentáře:

  1. Přesně tuhle se už měsíc chystám zrecenzovat. Překvapivě přesně opačně - na moje vrásky na čele zabrala úplně kouzelně. Kromě téhle jsem vyzkoušela ještě žlutou lahvičku s céčkem a taky dobrý...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná je chyba ve mě. Musím říct, že na mě vlastně nezabíralo nijak extra viditelně nic co jsem kdy zkoušela.

      Vymazat
  2. Já osobně těm levnějším korejským značkám moc nevěřím, It's Skin tu moc neletí jejich obchod co je kus od univerzity permanentně zeje prázdnotou... moje kamarádky přísahají na CNP (značka vytvořená bandou dermatologů) a já mám ráda Beyond, ale nic proti vráskám jsem ještě nezkoušela, jelikož mám akorát jednu malou uprostřed čela...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechceš udělat takovou malou sondu nebo procházku po krámech a říct jak to popravdě v tý koreji je. Co frčí a co ne a mezi jakýma věkovýma skupinama? Docela bych si takový článek přečetla. Je pořád spousta značek který vůbec neznám nebo na ně narážím jen okrajově a to která je jak populární netuším už vůbec.

      Vymazat