neděle 8. března 2015

Dermacol: 16h Lip Colour

Na žhavou novinku od Dermacolu jsem slyšela samou chválu. Tedy hlavně na konkrétní odstín, kterým je číslo 3. Mám kliku, protože to je tmavší červená, která mi zrovna sluší a tak jsem si jí pořídila. V Rossmannu navíc měli slevovou akci z 229 na 149kč....až na to, že naproti v DM jsem 16h Lip Colour viděla bez slevy za 189kč. Docela smutné, ale v čechách mě to už jaksi nepřekvapuje.


Pro mamlasy jako jsem já, je na každé straně téhle podivné hůlky napsané číslíčko a popis co s tim, abych věděla co mám použít jako první. Logicky je to ta barevná část. Ta bezbarvá část, která je na fotce už trochu zabarvená protože jsem produkt několikrát použila než mě ho napadlo vyfotit, je péče kombinovaná s leskem a nanáší se na nabarvené rty. 

Z Dermacol: 16h Lip Colour jsem hodně nadšená, barevně mi skvěle sedl a neuvěřitelně drží na rtech. Má teda aplikátor jaký mají běžné lesky, což s tim jak jsem občas levá, způsobuje skoro až Jokerovský makeup. Pokud člověk při nanášení barvy přetáhne, je celkem v pytli protože ta věc barví neuvěřitelně a i když to hned otřete, tak už máte nějakou červeň zažranou do kůže. Pokud nevěříte, jděte do drogérie, pleskněte si to na ruku a pak to zkuste otřít.

Samozřejmě je potřeba hned po aplikaci udělat takovej ten trik s ocucáním prstu aby se vám pak neobtiskávalo nic na zuby. Věřte, že se to tam pak udrží velmi dlouho. Stejně tak pokud máte suché rty, rozhodně si 16h Lip Colour nepořizujte. Nevím jak je to možné, ale jakoukoliv šupinku na rtech obarvil a následně odpadla a přilepila se mi na zuby.

Barva trochu zvýrazní vrásky na rtech a někomu může přijít, že trochu vysušuje, ale přesně pro tenhle krok je tu ta část s péčí a leskem. Naprosto dokonale zafixuje barvu, hydratuje rty a dělá je jemně lesklé bez toho aby lepily. Navíc hezky voní, trochu jako žvýkačka. Bez obav můžete jíst, pít nebo líbat koho chcete a nic na rtech se nehne po mnoho hodin.
Samozřejmě záleží jak a co jíte. Když jsem měla náročnější den kdy jsem nestíhala moc jíst a měla takové dobroty jako sushi, müsli tyčku, několik sklenic vody, jogurt...tak moje rty vypadaly dobře celý den (v 10 jsem nanesla barvu a v 17 přestala sledovat stav) s jednou malou opravou a trojím nanesením péče, protože mám pořád po zimě hodně suché rty. Ale třeba další den když jsem šla na jedno pivo a salát Caesar, tak už bylo třeba opravovat hned po salátu. Jako né moc, ale trocha mastnoty v dresingu byla a to prostě barvu sundavá.

A když už jsme u toho sundavání barvy, tak při odličování se docela zapotíte. Odličovací ubrousky barvu s trochu drbání dají. Čistící pěna s hodně drbáním taky, ale nejspolehlivější je pro mě olej. Nějaké odličovací mléko by fakt nemělo šanci.

Na konec mám pro vás fotku i s produktem na rtech a stalo se přesně to čemu jsem se divila už když jsem Dermacol: 16h Lip Colour viděla na fotkách jiných slečen. On ten odstín číslo 3 prostě na fotkách vypadá o hodně ruději než ve skutečnosti je.


Přemýšlela jsem i o dalších odstínech, ale upřímně, když jsem je v drogérii zkoušela tak mě žádný moc neoslovil. Krvavě rudá mi nesluší, zářivě růžovou taky mít nemusím, ty s třpytkama už vůbec ne protože některé z nich ani nebarvily a nanášeli jen třpytky. Snad číslo 8 vypadalo ještě trochu použitelně. Nicméně trojku vám můžu jen a jen doporučit, za ty peníze rozhodně stojí.

Žádné komentáře:

Okomentovat