pondělí 23. března 2015

Sana - Nameraka Honpo: Soy Milk Emulsion - Whitening

Občas je člověk nakupováním tak posedlý, že mu to moc nemyslí. Podobné zatmění jsem asi měla i já když jsem si pořídila bělící Soy Milk Emulsion. Přece je na tom nálepka s číslem jedna tak to asi musí být dobré. Bože já jsem fakt blondýna. Vždyť mě emulze nebaví a mám pocit, že to se mnou nic nedělá. Jediné co mě omlouvá je, že se blížil konec dovolené v Japonsku a už jsem byla poněkud unavená a nepamatovala si co už mám a nemám koupeného v té krosně napěchované kosmetikou.


Na internetech o emulzi píší tohle:

Whitening emulsion containing fermented soybean milk and high purity arbutin. It gently coats the skin, and the moist layer envelops the skin and leads the way to transparent skin.

Taky že je vhodná pro všechny typy pleti a jak se používá (nanést na vyčištěnou pleť a rukama vmasírovat do pokožky). Takže přesně to co po mě chtěli jsem dělala, jsem skoro na dně a nějak nemám pocit, že by to na mě fungovalo. Bílá jsem pořád stejně a bělejší už asi ani být nemůžu, takže nemá smysl se bělit (zvlášť teď po zimě). A že bych měla nějakou pevnější, hezčí, jemnější, vyživenější.....prostě cokoliv krom bělení, pleť, tak to fakt nemám.

Obsah lahvičky je 150ml a doporučená cena je 1000yen (zhruba 200-250kč), to je na kosmetický produkt celkem normální a nepřemrštěné. Bohužel na ebay tomu už tak není a pořídíte ho občas za cenu skoro dvojnásobnou.

Za mě tedy úplná zbytečnost a fakt netuším proč že to má na sobě tu korunku s číslem jedna.

2 komentáře:

  1. Já emulze obvykle taky přeskakuju, teď teda přemýšlím, že udělám výjimku pro tu předraženou novinku od Innisfree, protože na ruce mi přišla, že bude fakt super hydratovat a krásně voní. =D Ale stojí cca 20 000 KRW >.<

    OdpovědětVymazat