pátek 3. dubna 2015

Benton: Snail Bee High Content Essence

Náhodná koupě z Memebox výprodeje se krutě nevyplatila. O Benton značce jsem do té doby četla hlavně to, že měli nějaký skandál s vadnou sérií a pár lidem to hodně ošklivě zničilo pleť. Naštěstí se jednalo o jiný výrobek a sérii, tak jsem to za cenu 8$ zkusila.


Mělo by se jednat o protivráskovou péči, která vám po všech stránkách zkrásní pleť a spoustu dalších promokeců. Viz nápis na krabičce:

"Snail Bee High Content Essence is for all types of skins including sensitive and troubled ones. Instead of water, the product uses snail secretion filtrate, bee venom, and EGF to cleanse your rough and damaged skin from various stresses and pollution. In addition to the skin-trouble care, moisture supply and skin tone improvement functions, Arbutin and Adenosine contents of the contents of the product help you whitening your skin and improve wrinkles."

Co jsem koukala na cizí recenze, tak na některé lidi to i slušně fungovalo. Bohužel já mezi ně nepatřím. Jakmile jsem si to plácla na obličej, měla jsem do druhého dne alespoň jeden beďar. Při třetím pokusu o dlouhodobé používání jsem to vzdala. Ono když to člověk na sebe maže tři dny a pak si 14 dní hojí posranou pleť...no neměla jsem pak už odvahu si to na obličej mazat znova.

Zákeřně jsem ukecala svého muže ať to zkusí (když už jsem za to vyhodila prachy) a hádejte co? Na něj to fungovalo a jeho pleť vypadala taková vypnutější, zářivější a obecně hezčí. Škoda, že on na to mazání slizem moc není a tak se na to taky pak vykašlal.

Ještě jsem to zkoušela ze zvědavosti mazat na dekolt a tam to mojí kůži absolutně nevadí, ale taky to s ní vůbec nic nedělá. Ke všemu mi produkt nepříjemně smrdí. Od čistého a průhledného gelu bych čekala, že nebude cítit skoro vůbec.

Takže sečteno podtrženo, za 60ml produktu jsem dala 8$ plus poštovné 10$ a ani výmluva, že jsem k tomu brala ještě jeden produkt, takže to poštovné není tak strašné mi tentokrát nepomáhá. U tohohle výrobku můžu prohlásit že to je snad ten nejfailovatější fail jaký se mi zatím povedl.

6 komentářů:

  1. To je mi líto, že to pro tebe byla až taková ztráta peněz :/ Slimáci, včelí jed... možná už je to přeci jen na citlivější pleť na obličeji příliš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako nezhroutí se mi kvůli tomu svět, ale trochu to člověka mrzí že dal peníze za něco co na něj funguje tak příšerně. Nejhorší je co pak s tim. Žádnou kamarádku co by to používala nemám a kamarádi mě s tim pošlou do prdele. Prodávat to mi je blbý, protože co kdyby to pak na dotyčnou působilo stejně blbě a chtěla po mě peníze zpět nebo nějaké další komplikace. Takže prostě raděj domažu na jiné části těla a může mě hřát pocit, že jsem zas o něco moudřejší, že slizový a včelí věci mi nesedí.

      Vymazat
  2. Me to taky prave neprijemne smrdi. Sneky jsem choval, takze sliz mi az tak nevadi, ale mohli to aspon trochu necim navonet. Asi je ten pocit, ze se clovek prave natrel slimakem, marketingovy zamer - pure bio 100% natural sliz, ale evidentne taky nejsem cilova skupina :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ráda že ses uvolil to aspoň vyzkoušet, protože mi bylo fakt divný jak to na mě působí a jestli je to teda mnou nebo s tou essencí. Jsi nejlepší pokusný manžel v širokém okolí.

      Vymazat
  3. Já na tyhle slizovosti taky moc nejsem, bývalá spolubydlící toho sice mívala tuny, ale mě to ani neoslovilo. Měla jsem sice k dispozici pár vzorečků, pleť mi to nijak nezničilo, ale už několik měsíců dávám přednost přírodní péči, se kterou jsem zatím spokojená :) jsem ale zvědavá, jak dlouto ta slizí mánie vydrží :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jako vždycky, prostě než někdo udělá trend z něčeho dalšího a ještě nechutnějšího :D

      Vymazat