pondělí 27. dubna 2015

Lioele: L’cret Magic Lipstick - Elegant Purple

Kdopak by neznal skvělé přebarvovací rtěnky od Lioele. Pořád mám zelenou variantu, o které jsem kdysi dávno psala a mám i fialovou variantu, která je taky skvělá. V současné době přemýšlím o dokoupení dalších. Pokud totiž  nemáte rádi klasické rtěnky, ale spíš lehčí probarvení rtů a požadujete i slušnou hydrataci a jako bonus skvělou vůni, tak tohle je něco pro vás.


Já vím, v dnešní době barevných balzámů je o hodně jednodušší si pořídit ten a pak se domazávat, ale mě ty rtěnky přijdou přeci jen o něco intenzivnější a příjemnější než barevné balzámy.

Fialová voní jako kytky, což je nakreslené i na obrázku. Udrží se mi na rtech tak 3 hoďky s malým jídlem, ale bude třeba ji doupravit. Bohužel barvy na obrázcích úplně nesedí. Člověk musí čekat takovou tlumenou a trochu zastřenou barvu. Něco co se tváří jako: "Hele to jsou vlastně moje přirozený rty tahleta jemná růžová".


Nanášení rtěnky je fakt skvělý. Tím jak je nenápadná a krásně klouže po rtech, si troufnu jí vytasit klidně i za chůze a přetřít se. Zrcátko taky netřeba. Jen přes zimu hydratace samotné rtěnky mým rtům nedostačuje a třeba domazávat balzámem.

Největší nevýhoda téhle rtěnky je cena. Na ebay se dokáže pohybovat okolo 200kč jako by se nechumelilo. Pokud na ní narazíte levněji, berte jí po tunách.

3 komentáře:

  1. Páni, vypadá to zajímavě, akorát co jsem koukala, tak v Soulu nemají vlastní obchod :/ Docela bych to chtěla vidět na skutečných rtech, protože mi přijde, že ty promo fotky realitě odpovídají asi tak jako obálka Vogue.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak syté jako na obrázcích barvy sice nejsou, ale poměrně se tomu blíží. Snad se brzo dokopu udělat porovnání s novýma Babylips electro a tam snad něco nafotim když bude slušný světlo.
      Škoda, že nemaj v Soulu krámek. Bych se tam příští rok až budu dělat nákupní výlet, stavila.

      Vymazat
    2. Koukala jsem, E Mart má v kosmetické sekci stojan Lioele, ale tyhle rtěnky tam nejsou :/

      Vymazat