středa 29. dubna 2015

Leaders Clinic: Firming mask with collagen

Jedna ze dvou masek které jsem dostala od Vity a schovávala si jí na nějakou speciální příležitost až bude mé pleti nejhůř. No období kdy obličej vypadal, že už vážně nutně potřebuje nějakou vzpruhu právě nastalo a já masku tedy rozdělala.


Plátýnko mělo trochu tlustší strukturu než jsem zvyklá a bylo brutálně nacucané. Dokonce mi z něj i nějaká ta kapička odkápla jak moc bylo mokré. Na obličeji pak trochu studilo a chvilkama možná i malinko štípalo. Podle návodu by se maska měla nechávat na obličeji 15-20min, ale já už jsem plátýnkovou masku neměla hodně dlouho a moje pleť skoro volala ať to tam nechám co nejdéle. Znáte to, tu a tam se vám objevuje pupínek, pleť je taková sušší a unavená.

Takže po 40ti minutách kdy jsem si uvědomila, že jsem při sledování videí na youtube na masku vlastně zapomněla a je už skoro suchá, jsem jí sundala a jala se kontrolovat výsledky. Jen tak pro pořádek vám hodím ještě promokecy z masky:

"Sheet mask suited for getting rid of skin troubles"
"Skin troubles occur when the skin is tired and dried from aging over time or from harmful environment, stresses and tiredness. 'Leaders Clinic derma soul Firming Mask' is suited to solve these worries to achieve a whole new skin."

Nejsem si úplně jistá, ale mám pocit, že mi maska roztáhla a zvýraznila póry a taky vytáhla na povrch jeden skrytý beďárek. Zas na druhou stranu moje pleť teď vypadá opravdu odpočatě a zářivěji. Docela ráda bych vyzkoušela víc masek od téhle firmy. No třeba se mi za rok zadaří jet do té Koreje a strašně brutálně tam nakupovat a hýřit.

4 komentáře:

  1. Haha, jsem pěkně znervózněla, když mi došlo, že je to ta ode mě =D Jedna blogerka tvrdila, že je tahle značka děsně super - já jsem ji teda ale zatím nezkoušela. Tak mě mrzí, že to nebyl žádný zázrak. Pokud se mi to vejde do kufru, tak zas něco přivezu a pošlu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No pokud to vyjde, můžem dát za rok sraz přímo v Koreji když budeš chtít. A jelikož pojedu přes Japonsko, můžu ti přivézt buď něco z Čech nebo Japonska.
      Jinak už mám napsanou i recenzi na tu druhou masku od tebe a ta byla fakt super.

      Vymazat
    2. Já v červnu mizím zpět do Evropy, zatím na dobu neurčitou a lokaci taktéž, podle toho, kde ulovím práci/PhD :/ Teda profesorka tady mě pořád láká na PhD u ní v laborce, ale nejsem si jistá, jestli je šance, že by plat odpovídal osmdesátihodinovému pracovním týdnu, haha.

      Vymazat
    3. Kdybys náhodou skončila v Praze v Ústavu akademie věd, tak to můžeš brát taky jako plus, protože budeš makat dvě ulice od místa kde bydlím. Je tu les, mufloni, rozbořený hrad a nedaleko je i skvělá cukrárna :)

      Vymazat