pátek 17. dubna 2015

Tony Moly: Tomatox - Magic Massage Pack

Asi málokdo z vás co se zajímáte o asijskou kosmetiku, nikdy neslyšel o Tomatoxu od Tony Moly. Je asi stejně známý jako Red Appletox. A je stejně báječný.


Jak název napovídá, jedná se o rajče. Krásné balení rajčátka vám přijde v pěkné tématické krabičce, která ho celkem spolehlivě chrání při přepravě od vašeho oblíbeného prodejce. Co mě děsně dostalo je, že narozdíl od Red Appletoxu nemá rajčátko tu zelenou šťopku nahoře z tvrdého plastu, ale je měkká gumová a dá se za ní tahat. Prostě je to takové hravé.

Návod na zadní straně krabičky hovoří jasně. Na čistou, opláchnutou pleť dáme nějaký ten Tomatox, minutu až dvě masírujeme, dalších pět až deset necháme působit, opláchneme a jsme krásní. Tomatox se může používat 2-3x týdně. Celkově by pak pleť měla být čistší a hlavně bělejší.


Po rozdělání nechybí ani praktická lžička na nabírání, se kterou mě to zoufale nabírat nebaví a tak jí stejně někam zašantročím a nabírám prstem. Pravda, není to bůhvíjak hygienické, ale vzhledem k tomu, že si ty ruce předtím myji je to o dost hygieničtější než někde hledat přiloženou lžičku.


Na obličeji je pak maska opravdu příjemná a kdyby to šlo, tak si jí tam nechám klidně dokud se nevsákne. Část se jí totiž do pleti opravdu vsákne a zbytek pak oplachuji. Docela mě děsí jak moc bělící účinek má. Vypadám potom skoro až nemocně bíle nebo rovnou jako japonský duch (jen ty černé vlasy spadající do obličeje mi chybí). Naštěstí ta bělost není trvalá a za pár hodin jsem zas "normálně" bílá.

Co se týče té části s čištěním pleti, tak to nemůžu moc posoudit. Mám jí teď poměrně čistou a trápí mě hlavně póry na nose s černýma tečkama. Ty to neodstraní, ale rozhodně ten zbytek nečistot které v některých větších pórech mám, maska celkem redukuje. Jo a docela příjemně voní, nedokážu popsat jak, tak nějak čistě a svěže, nevtíravě, originálně, prostě zvláštně hezky i pro můj citlivej nos.

Celkově si myslím, že koupí a vyzkoušením Tomatoxu rozhodně neprohloupíte a výsledek je patrný už po jednom použití, takže klidně si můžete z ebay objednat jen vzoreček (bohužel většinou jich prodávají víc a není to moc levné) a zkusit to. Plné balení tam seženete lehce nad 200Kč, což není nic strašného.

7 komentářů:

  1. Páni, to zní překvapivě dobře, docela by mě zajímalo, jak moc bílá jsi byla. =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele fakt jak kdyby mě natřeli vápnem. A když už já prohlásím, že to bylo moc, tak to muselo být extra přehnaný a vypadat extra blbě.

      Vymazat
  2. Ona má i bělit? To jsou tedy novinky. Masku mám a ráda ji používám, ale že by mi vybělila obličej jsem si moc nevšimla (asi víc bílá už být nemůžu).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No píšou u ní normálně, že bělí. Začínám být nervózní, že mám nějakou jinou masku než všichni ostatní. Taky jsem bílá a myslela jsem, že víc už to nejde, maska mi opakovaně dokazuje, že jde.

      Vymazat
  3. Mám doma stále tuny těhle vzorečků, na které bych už skoro zapomněla, a teď uvažuju, že bych je tedy asi měla zužitkovat ^^

    OdpovědětVymazat
  4. Dnes mi přišly tři vzorečky tohoto krému. Jsem zvědavá jaký je :-)
    Www.siraelxy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejedná se o krém, ale spíš o masku, tak raději na to pozor abys nečekala, že si to hodíš na noc a neměla pak bílý polštář :)

      Vymazat