pátek 24. dubna 2015

Etude House: My Beauty Tool Heart Shape Puff

Nebaví mě mít při líčení zasrané prsty a tak BB cream nanáším hlavně houbičkou. Ze začátku jsem brala nejlevnější srdíčkové houbičky z ebay (dají se sehnat 4 za 20kč), pak jsem zkusila houbičku z Primarku (která byla dost na hovno protože mi stejně zašpinila prsty a blbě se mi držela) a momentálně mám srdíčkové houbičky od Etude House.


Člověk si musí ujasnit priority co vlastně chce. Jestli malou houbičku nebo raději větší, jestli něco placatého a nebo raději tvar oválný jaký má Beauty Blender, případně jestli se spokojí s houbičkoštěcem (taková ta houbička na klacku co občas bývá někde k vidění a vypadá děsně zvrhle). No já to ujasněné nemám a tak prostě zkouším co mi bude sedět. Zatím to spíš vypadá na placaté věci libovolné velikosti.

Srdíček je v balíčku 10 a jdou roztrhávací na poloviny, což ve výsledku dává dvacet malých půlsrdíčkových houbiček. Popravdě jsem myslela, že to u sebe bude držet víc a nebudu je trhat. Bohužel se nezadařilo a houbičky mi tak úplně nevyhovují, protože je to prostě prťavý. Jasně člověk se dostane i do různých záhybů, dělá se s tim dobře okolo očí a nosu, ale stejně mi asi víc vyhovuje větší plocha celého srdíčka. Navíc tím větším se prostě nalíčím za půl minuty i když se loudám a tímhle se poťupávám pomalu minutu a půl.


Cena mě vyšla na necelých 50kč za srdíčkový pytlík, takže to není žádná tragédie. Strukturou mi houbičky přijdou pořád lepší než ta ebayová srdíčka nebo Primark Blender. Ten byl dost tuhý a občas trochu dřel. Etude House srdíčka jsou celkem jemná.

To je asi tak všechno co můžu k houbičkám říci. Přežijí nějaké to umytí nebo chemické čištění. V podstatě co měsíc, to půlsrdíčko pryč. Záleží jak moc houbičku myjete a používáte. Já mám s houbičkama vystaráno na celý letošní rok.

8 komentářů:

  1. Já jsem si sice jednu houbičku koupila, ale stejně všechen obličejový make up patlám prsty a prostě se před dodělání líčení s pomocí štětců dojdu umýt. =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenže mě to chození se umýt fakt nebaví. Když jsem se ještě líčila v koupelně, nebyl to problém. Ale ráno kdy se o koupelnu trochu s mužem perem, to problém je. A vlastně i když se zrovna neperem tak se mi nechce jít přes celý byt(čti asi 8m) a zpět. Navíc pak nanášim korektor a buď bych si ho zapatlala a šla si umýt ruce až po něm nebo bych šla mýt ruce 2x. Jsem holt houbičková a pohodlná.

      Vymazat
  2. Zkusila jsem ty lowendové houbičky z ebay a taky mě nějak moc neoslovili, stále zůstávám u prstů a občas štětce :) když si předtím umyju ruce, nepřijde mi to ani zvlášť nehygienické a mám jistotu, že makeup všude dobře rozmáznu :)) ale srdíčkový houbičky jsou roztomilé :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já proti prstům nic nemám, tedy krom toho že se mi zaserou. Pokud si člověk před nanášením umyje ruce, dá se to dokonce považovat za hygieničtější než cokoliv jiného.

      Vymazat
  3. Chjó, proč jen jsou tyhle houbičky na eBay tak drahé? Vypadají o tolik lépe než ty trojúhelníčky, co momentálně používám, že bych si je s radostí koupila, kdyby za to tedy nechtěli dvě stovky :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To fakt nechápu jak za to někdo může chtít takový prachy. Je to sakra obyčejná houbička. Nic světobornýho. Nějaký stroj udělá pff a je to na světě. Kdyby to někdo dělal ručně, tak ty dvě stovky snad pochopim, ale tohle je obyčejná zlodějna. Ano přesně tohle rozčilování se nad takovýma věcma mi zabraňuje nějak víc nakupovat v ČR.

      Vymazat
  4. Slyšela jsem, že je lepší nanášet makeup prsty než houbičkami. Ale když se dělám do baroka, také vždy používám houbičky, protože bych to měl hrozně za nehty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě zoufale nebaví to dostávat dolu z prstů. Zaleze to za nehty i za kůžičku u nehtů. Kdysi jsem se tak líčila, jenže když si tak člověk nanáší podkladovou bázi pod stíny a občas i stíny a pokaždé si pak meje ruce...ono mýt si při raním líčení 5x ruce je prostě opruz.

      Vymazat