středa 15. dubna 2015

Beyond: The God Of Patches - Bye Bye to Sagging Pores - Fennec Fox mask

Tahle maska je tak hrozně roztomilá, že mi bylo líto jí rozdělat a tak mi skoro vypršela expirace. Leží mi tu už od srpna 2013 a sami uznáte, že ničit tak strašně krásný obal je prostě hřích. No ale co se dá dělat, než to nechat propadnout, tak si to raděj na ten obličej plesknu.


Beyond o ní na stránkách uvádí toto:

This astringent cotton mask tightens loose pores. The apple extract and soy sprout extract rich in vitamins and nutrition, and fruit acids tighten the loose, saggy skin.

Na pytlíčku z druhé strany je text o kousek rozvedenější, ale podstata je stejná. Použití je klasické, nechat 10-20min na obličeji, sundat masku a pak vmasírovat zbytky esence co vám po masce na obličejíku zbude pěkně do pokožky.

Po rozdělání mě hodně překvapila hutnost masky. Gel/esence je hodně bohatá a až taková soplovitá. Upřímně doufám, že to nebylo tím, že masce končila životnost. Díky konzistenci, se plátýnkový obličej i o něco hůř rozdělával. Parfemace taky nebyla zrovna procházka růžovou zahradou. Možná kdyby tu zahradu někdo předtím bohatě pokropil nějakými herbicidy, tak by se to asi srovnat dalo.


Na fotce ve stylu "vypadáme sexi v plátýnkové masce", si můžete všimnout, že maska je opravdu hodně velká a volná. Krásně to demonstruje třeba nos. Snad u žádné masky jsem neměla takhle pohodlně přikrytý celý nos. Mimochodem i když je maska velká, tak po přihlazení krásně drží na tváři, nesjíždí a ani se nějak moc neodchlipuje, což mi většina masek dělá.

Po použití masky se mi zdály póry na tvářích a na bradě trochu staženější, zbytek obličeje na masku evidentně hodil bobek a vůbec ho nezajímala. Škoda protože jsem doufala, že třeba na nose se stane nějaký zázrak. Poněkud nepříjemný je lepivý pocit, který zanechá maska na pokožce i po vsáknutí.

Co se týče omezení mastnoty díky staženým pórům, tak to se jaksi nekonalo. Leskla jsem se naprosto stejně jako bych masku vůbec neměla. Škoda, i tady jsem doufala v nějaký větší efekt.

Beyond dělá ještě několik roztomilých zvířátkových masek. Doporučuju vám se na ně kouknout, jsou prostě megasladké. Bohužel, ale nepočítejte s nějakými zázraky. Cena taky není úplně příznivá. Na ebay vás maska vyjde na 100kč při hloupém kurzu, na testerkorea nad 60kč. Holt tohle je maska kterou si člověk kupuje hlavně kvůli tomu obalu, výsledky mě nepřesvědčily a znovu bych si jí nepořídila (ale obal mám schovaný a budu se z něj těšit ještě dlouho).

3 komentáře:

  1. Kamarádka nedá dopustit na jejich masky proti kruhům pod očima, já jsme tuhle ani tu pandí nezkusila, byť je mám. Beyond je i v Koreji spíš střední až lehce dražší značka, takže ty ceny v kamenném krámě jsou úplně stejné. Já mám ale Beyond děsně ráda (naštvala mě jen jedna prodavačka, která nejenže nebyla schopná poradit, ale ani mi nedala spešl dárek, na který měli promo, a já byla blbá a nehádala se - přitom vždycky předtím mi vzhledem k tomu, kolik tam obvykle utratím, narvali do tašky skoro tolik dárků, kolik jsem toho koupila - a najednou skoro nic) a přísahám, že jejich krémy, tonery apod. jsou nejlepší, co jsme kdy zkusila - i když masky, co jsem měla, byly spíš průměr, to jo. Uvidím, jaká bude tahle...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkusím si to pamatovat a časem snad nějaký krém od Beyond koupím. Vizuálně mě od nich lákají hlavně zvířátkové masky a krémy na ruce a zbytek sortimentu mě až tolik neoslovuje (až na pár kousků). V poslední době trochu ustupuju z nároků na vzhled a zkouším i neroztomilé věci. Škoda že to neumí výrobci skloubit aby to byl fakt dobrý výrobek s fakt hezkým obalem.

      Vymazat
  2. Obal má nádherný, mám moc ráda Fenky :o) ale ty účinky a ta konzistence mne nepřesvědčila...

    OdpovědětVymazat