čtvrtek 9. dubna 2015

Uvedení Urban Decay do českých Sephor

Ano ano už je to tak, nebyla jsem líná si ráno přivstat a tak jsem byla u toho, když ráno otevřeli Sephoru v Palladiu a hlouček žen chtivých hnědých paletek vtrhl do prodejny. Jsem hodná a tak jsem pro vás i něco nafotila. Bohužel mobilem, takže kvalita nic moc, ale nám jde přece o to se pobavit na cizí účet....no možná na můj protože jsem tam taky nechala nějaký prachy.


Takhle hezky byla nazdobená prodejna. Balónky (po těch jsem docela pokukovala, že bych si pro radost jeden znárodnila, ale nešlo to) a poutač. Uvnitř do poslední chvíle něco chystali na tom malém stolečku. Co přesně tam kutí se ukázalo v 8:59 kdy na něj prostřeli malinké cupcaky, kafe a limču.


Netrpělivá fronta po mé pravé straně. Na levé bylo lidí míň. Docela zajímavý byl fakt, že jsem byla nejzmalovanější. Ostatní slečny byli patrně fanynky Naked paletek.



9:00 dveře se otvírají, fanynky Naked paletek se vrhají k UD stojanu, já se zastavuji a fotím žrádlo. Moc ho tam teda nebylo pokud pak něco nepřidali. Počítám že ne. Navíc takhle malý cupcaky jsem viděla prvně v životě. No nic, musím stihnout ještě jít do své práce (ano po dvou letech jí konečně mám) a tak se taky vrhám ke stojanu a zanořuji se do davu těl.

To jaký masakr byl u stojanu jsem už nefotila, ale věřte, že byl. A velkej. Ono totiž pro prvních dvacet nakupujících byla tužka 24/7 Glide-On Eye Pencil zdarma. Ta normálně stojí 20$ a byla jedním z důvodů proč jsem si přivstala. Mimochodem chci časem udělat porovnání s Etude House: 101 Play Pencil.

Docela jsem byla zvědavá jaké tužky budou na výběr. Chtěla jsem tyrkysovou Deep End nebo Electric. Dost jsem pochybovala, že by tam dali všechny odstíny a bála se, že tam bude jen nějaká hnědá a černá. Když jsem přišla na řadu zjistila jsem, že vyčůraná Sephora nabízí na výběr asi jen ty odstíny který normálně frčet nebudou. Takže tyrkysovou a fialovou. Mě osobně to nevadilo a vybrala jsem si tam svojí Electric. Ale co s tim budou dělat ty holky namalovaný hnědě, to fakt netuším. Asi to někde střelej.

Jako bonus k nákupu nad 1500 dávali i miniaturku rtěnky v odstínu Jilted. Je opravdu miniaturní, ale barva je pěkná a musím říct, že i moc hezky drží. Za plné balení je cena 22$. Na odchodu jsem byla odchycena sephoří slečnou ať se jdu vyfotit s nákupem. Atrakce jak sviň. Zasmála jsem se na podivnou bílou krabici na trojnožce a za chvíli z ní vyjela fotka, na které vypadám jako debil.

Po cestě ke dveřím jsem se stavila si vzít citrónovou limču a minicupcake. Chutnal levandulově, ale kupodivu to bylo dobrý. Limča byla hodně kyselá. A jako na potvoru jsem ve dveřích pípala. Už jen sprint na tramvaj a hurá makat.


Sephora slibovala, že budou mít v den otevření všechno co je i na ofiko stránkách a co seženete ve zbytku Evropy. Přišlo mi to jako hodně silný kecy protože když se podíváte na ofiko stránky, tak zjistíte, že třeba stínů je poměrně hodně. Jakože 78 základních a 11 moondust. To se jim na prodejnu prostě nemůže vejít aby všechno vystavili.

Taky nevešlo a spoustu z nich tam neměli. Udělala jsem si večer před tím přípravu a vypsala si stíny co se mi líbí. Asphyxia tam nebyla, Lounge jsme taky se sephoří slečnou nedohledali a když jsem se zeptala jestli maj jen Electric a Naked paletky, tak slečna tvrdila, že ještě Smoked, ale ta nebyla vystavená a nějak jí nedohledala.

Ceny v Sephoře jsou hodně podobné těm na ofiko webu. Proto je i tady uvádím v dolarech (čti Dášenka si nepamatuje kolik to v té Sephoře stálo a tak se dívá na oficiální stránky :-) ). Jsem zvědavá co se stane s cenama až klesne kurz koruny. Patrně nic.


Můj malý nákup tedy tvořily troje stíny, tužka zdarma a rtěnka zdarma. Nafásla jsem na to obrovskou papírovou tašku a fakt se těším až se zítra budu malovat.

8 komentářů:

  1. V devět ráno a tolik málo lidí? Tak to se divím. A ty stíny vypadají opravdu nádherně, škoda jen, že bydlím na konci světa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Část lidí co by tam naběhli už asi byla někde v práci. Tolik nás buržoustů co makaj až od 10 zas není. Vlastně je to dobře ono i takhle bylo v tom obchodě docela plno. Odhadem nás mohlo být tak těch 20 až 25.
      Docela škoda, že zatím Sephora neplánuje mít UD jinde než v Praze. Jediná možnost jak na stíny mrknou je si prostě udělat výlet.

      Vymazat
  2. Jsem celkem mile prekvapena, ze se drzi podobnych cen...bohuzel to je u nas spis vyjimka:D Jinak naked paletku mam, prakticky nepouzivam, takze po dalsich netouzim. Rollergirl jsem uz prodala a NAKED basics taky věnovala dál, takže nějak nevím. Ač se mi to líbí, z nějakýho dlvodu mi to prostě k srdci nepřirostlo:-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podobné ceny jako na internetu jsou podle mě způsobené jen debilním kurzem koruny. To by byl zázrak aby se u nás něco prodávalo bez toho aby na tom někdo brutálně vydělával.

      Vymazat
  3. Wow, mají primer na oční stíny? To je asi tak to jediné, co mě od UD fakt zajímá =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že jsem je tam zahlédla. Asi ho jednou vyzkouším, ale nemyslím si že by nějak extra předčil ArtDeco, které je ještě o dost levnější. Snad jednou udělám porovnání až si ho pořídím.

      Vymazat
  4. Tak to, UD je tu. Teď čekam na Tarte, Kat von D a IT Cosmetics. A taky dekorativku Neutrogeny. Doufam, že se toho někdy dožiju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kat von D bych taky brala a hodně by mě zajímalo i Tarte.

      Vymazat