středa 22. dubna 2015

Juju Cosmetics: Bihada Koubou Cleansing Foam

Zas jedna věc po které jsem dlouho toužila a koukala na ebay a nakonec to taková sláva nebyla. Proč musí spousta věcí s pěkným obalem být průměrná nebo hrozná? Na ebay narazíte na tuhle pěnu spíš zřídka, má 120g a stojí okolo 200kč. Na oficiálních stránkách juju jsem jí vlastně už ani nenašla, takže promokecy dneska nebudou. Složení pěny je v japonštině, takže to taky přepisovat nebudu. Holt vám bude muset stačit můj úsudek.


Co se týče obalu, není se v podstatě o čem bavit. Je krásný a přitom nevypadá nijak dětsky. Uvítala bych takové obaly produktů i u nás. Takže drazí výrobci kosmetiky, vždyť jde v podstatě o svislé barevné čáry, to zas není takový problém nebo snad jo?

Po vymáčknutí z tuby na vás bafne pěkná perleťově světloučká náplň s vůní obyčejného mýdla s jelenem. Možná, že v Japonsku někomu přijde tahle vůně v pohodě, mě se tedy moc nelíbí. I když přimhouřím oko, pořád to voní jako naprosto obyčejné nejlevnější kostkové mýdlo.

Jako ono to odličuje a udrží to pleť čistou, v tom problém není, prostě mě točí ta parfemace. A pak teda ještě jeden už skoro klasický zážitek. To si jednou takhle sedím ve vaně, vymáčknu si do ruky trochu Bihada Koubou Cleansing Foam, trochu rozmydlím v dlaních, plesknu na obličej. Mydlím, mydlím, zuřivě mydlím abych byla hezká a čistá a v tom se mi to dostane do oka. Absolutně netuším jak popsat tenhle typ bolesti. Asi jako kdybych si do toho oka narvala fakt celou kostku mýdla s jelenem. Abych to zkrátila, tak po 10ti minutách nepublikovatelného nadávání, umývání obličeje a vyplachování očí, to konečně přestalo pálit.

Jako bonus mám pocit, že mi to pleť vysouší asi úplně stejně jako kdybych se myla kostkovým mýdlem. Možná je to i tím, že jsem pěnu používala převážně přes zimu, kdy jsem prostě sušší. A tak jsem po vykoupání a umytí musela pokaždé na pleť nanést velkou vrstvu Nivea krému abych se trochu vzpamatovala.

Takže milé dámy, pokud se vám pěna líbí a koukáte na ní na ebay taky, nechte si raději zajít chuť. Fakt to za ty prachy nestojí.

4 komentáře:

  1. Mam pastu na myti tvare od Rosette (slozeni vubec neni spatne - http://www.cosdna.com/eng/cosmetic_68e5167625.html) a je to pry v Japonsku kultovni, tradicni a oblibene - dle meho, strasne vysusuje a nepouzivam ji na oblicej skoro vubec, a to nikdy nedam primo gel, jen penu (pak se pouzije mydla jen malo a neni tak agresivni). Dle meho, mydlo tam proste je, protoze asiate se umyvaji mydlem;) az ve dnesni dobe se objevuji ruzne gely se sls (taky vysusuje), prostredky all-in-one, prip. mekci praskove druhy atd (treba Fancl). Ale vysusovani se da snad zabranit jen, kdyz se clovek umyje jen hydrofilnim olejem, nebo se da kupovat drazsi produkty (nove treba KANEBO Dew Beaute, na kterou zatim nehodlam utracet )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Rosette zkoušela http://roztomilosti.blogspot.cz/2014/11/rosette-cleansing-paste-kaidei-smooth.html a nijak extra mě taky nenadchla. Většinou je mi fakt jedno co je ve složení, jde mi o to jak se po tom moje pleť cítí a jak mi to sedí a vyhovuje. Prostě to chce zkoušet než člověk potká to pravé (ještě že mě to zkoušení baví). Škoda že se mi pleť poslední dobou mění, to pak moc šancí najít něco dobrého a zůstat u toho, nemám.

      Vymazat
  2. taky by mě asi štvala ta parfemace no... :D nesnáším ty mýdla prostě jsem uplně na tuhá mýdla od brigády v kuchyni alergická, smrděly tam po celé kuchyni a já ted musím používat jen tekutá... :DD škoda, že to za ty peníze nestálo.. :/

    >>> Nikola Mills

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám mýdlovou vůni ráda, ale nic, co vysušuje, mi nesmí přes práh...

    OdpovědětVymazat